آکواریوم ها و جاذبه های زیست دریایی کانادا

به گزارش انوار بلاگ، کانادا کشوری وسیع با خط ساحلی طولانی و اکوسیستم های دریایی متنوع است. در نتیجه، این کشور خانه بسیاری از آکواریوم ها و جاذبه های زیست دریایی است که در آن بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک شگفتی های دنیای زیر آب را کشف کنند. در این مقاله، برخی از بهترین آکواریوم ها و جاذبه های زیست دریایی کانادا را بررسی می کنیم.

آکواریوم ها و جاذبه های زیست دریایی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آکواریوم ریپلی کانادا (Ripley's Aquarium of Canada)

آکواریوم ریپلی کانادا یکی از بزرگترین آکواریوم های کانادا است و در تورنتو، انتاریو قرار دارد. این آکواریوم دارای بیش از 16،000 جانور دریایی از جمله کوسه ها، سفره ماهی ها، لاک پشت ها، ماهی ها و مرجان ها است. بازدیدکنندگان می توانند از طریق تونل های زیر آب شنا کنند، با موجودات دریایی تعامل داشته باشند و درباره اهمیت حفاظت از اقیانوس ها یاد بگیرند.

آکواریوم ونکوور در ونکوور، بریتیش کلمبیا قرار دارد و یکی از قدیمی ترین آکواریوم های آمریکای شمالی است. این آکواریوم دارای بیش از 70،000 جانور دریایی از جمله دلفین ها، شیرهای دریایی، سمورها، پنگوئن ها و ماهی ها است. بازدیدکنندگان می توانند از نمایش های دلفین ها و شیرهای دریایی لذت ببرند، با موجودات دریایی تعامل داشته باشند و درباره اهمیت حفاظت از اقیانوس ها یاد بگیرند.

مرکز علوم دریایی هالیفاکس در هلیفاکس، نوا اسکوشیا قرار دارد و تنها آکواریوم در استان است. این آکواریوم دارای بیش از 100،000 جانور دریایی از جمله ماهی ها، خرچنگ ها، لاک پشت ها و مرجان ها است. بازدیدکنندگان می توانند در مورد اکوسیستم های دریایی آتلانتیک کانادا یاد بگیرند و با موجودات دریایی تعامل داشته باشند.

آکواریوم مونترال (Montreal Aquarium)

آکواریوم مونترال در مونترال، کبک قرار دارد و یکی از بزرگترین آکواریوم های کانادا است. این آکواریوم دارای بیش از 10،000 جانور دریایی از جمله ماهی ها، کوسه ها، سفره ماهی ها، لاک پشت ها و مرجان ها است. بازدیدکنندگان می توانند در مورد اکوسیستم های دریایی مختلف، از جمله رودخانه سنت لارنس و دریای کارائیب یاد بگیرند.

باغ وحش اونتاریو (Ontario Science Centre)

باغ وحش اونتاریو در تورنتو، انتاریو قرار دارد و خانه بیش از 5000 حیوان از جمله شیرها، فیل ها، زرافه ها و گوریل ها است. باغ وحش همچنین دارای یک آکواریوم کوچک است که دارای ماهی ها، لاک پشت ها و مرجان ها است. بازدیدکنندگان می توانند در مورد حیوانات مختلف از سراسر جهان یاد بگیرند و با برخی از آنها تعامل داشته باشند.

باغ وحش Granby

باغ وحش Granby در شهر Granby، کبک قرار دارد و یکی از بزرگترین باغ وحش‌های کانادا است. این باغ وحش دارای بیش از 1200 جانور از بیش از 200 گونه مختلف است، از جمله شیرها، ببرها، فیل‌ها، زرافه‌ها و گوریل‌ها. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از یک آکواریوم کوچک با بیش از 1000 جانور دریایی از بیش از 50 گونه مختلف دیدن کنند.

پارک دریایی La Ronde

پارک دریایی La Ronde در شهر مونترال، کبک قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین پارک‌های موضوعی در کانادا است. این پارک دارای بیش از 40 جاذبه، از جمله ترن هوایی، سرسره‌های آبی و نمایش‌های زنده است. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از یک آکواریوم کوچک با بیش از 1000 جانور دریایی از بیش از 50 گونه مختلف دیدن کنند.

باغ وحش Assiniboine Park

باغ وحش Assiniboine Park در وینیپگ، مانیتوبا واقع شده است. این باغ وحش دارای بیش از 1000 حیوان از جمله خرس‌های قطبی، گرگ‌ها، جغدها و بسیاری دیگر است. بازدیدکنندگان می‌توانند از نمایشگاه‌های مختلف باغ وحش بازدید کنند، از جمله نمایشگاه‌هایی در مورد حیوانات شمالگان، دشت‌های کانادا و جنگل‌های مانیتوبا. باغ وحش Assiniboine Park همچنین دارای یک آکواریوم کوچک است که در آن می‌توان انواع ماهی‌های بومی رودخانه Assiniboine را مشاهده کرد.

باغ وحش Edmonton Valley

باغ وحش Edmonton Valley در ادمونتون، آلبرتا واقع شده است. این باغ وحش دارای بیش از 1200 حیوان از جمله فیل‌ها، زرافه‌ها، شیرها و بسیاری دیگر است. بازدیدکنندگان می‌توانند از نمایشگاه‌های مختلف باغ وحش بازدید کنند، از جمله نمایشگاه‌هایی در مورد حیوانات آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی. باغ وحش Edmonton Valley همچنین دارای یک آکواریوم کوچک است که در آن می‌توان انواع ماهی‌های بومی رودخانه North Saskatchewan را مشاهده کرد.

باغ وحش Greater Vancouver

باغ وحش Greater Vancouver در برنابی، بریتیش کلمبیا واقع شده است. این باغ وحش دارای بیش از 1400 حیوان از جمله شیرها، ببرها، گوریل‌ها و بسیاری دیگر است. بازدیدکنندگان می‌توانند از نمایشگاه‌های مختلف باغ وحش بازدید کنند، از جمله نمایشگاه‌هایی در مورد حیوانات آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی. باغ وحش Greater Vancouver همچنین دارای یک آکواریوم بزرگ است که در آن می‌توان انواع ماهی‌های بومی اقیانوس آرام را مشاهده کرد.

باغ وحش Toronto Zoo

باغ وحش Toronto Zoo در تورنتو، انتاریو واقع شده است. این باغ وحش دارای بیش از 5000 حیوان از جمله پانداها، گوریل‌ها، شیرها و بسیاری دیگر است. بازدیدکنندگان می‌توانند از نمایشگاه‌های مختلف باغ وحش بازدید کنند، از جمله نمایشگاه‌هایی در مورد حیوانات کانادا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی. باغ وحش Toronto Zoo همچنین دارای یک آکواریوم بزرگ است که در آن می‌توان انواع ماهی‌های بومی رودخانه سنت لوران را مشاهده کرد.

باغ وحش Lafleche

باغ وحش Lafleche در مونترال، کبک واقع شده است. این باغ وحش دارای بیش از 1000 حیوان از جمله خرس‌ها، گرگ‌ها، جغدها و بسیاری دیگر است. بازدیدکنندگان می‌توانند از نمایشگاه‌های مختلف باغ وحش بازدید کنند، از جمله نمایشگاه‌هایی در مورد حیوانات کانادا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی. باغ وحش Lafleche همچنین دارای یک آکواریوم کوچک است که در آن می‌توان انواع ماهی‌های بومی رودخانه سنت لوران را مشاهده کرد.

نتیجه‌گیری

کانادا کشوری با تنوع زیستی شگفت‌انگیز است که خانه بسیاری از گونه‌های گیاهی و جانوری منحصربه‌فرد است. آکواریوم‌ها و جاذبه‌های زیست دریایی متعددی در کانادا وجود دارد که فرصتی عالی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا از نزدیک با زندگی دریایی کانادا آشنا شوند. بازدید از این جاذبه‌ها می‌تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا در مورد اهمیت حفاظت از محیط زیست آگاهی بیشتری پیدا کنند.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. اگر سوال یا نظری دارید، لطفاً در قسمت نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

اینها فقط چند نمونه از آکواریوم ها و جاذبه های زیست دریایی کانادا هستند. با بسیاری از مکان های دیگر برای کشف، مطمئناً مکانی را برای لذت بردن از دنیای شگفت انگیز موجودات دریایی پیدا خواهید کرد.

انتشار: 17 آبان 1402 بروزرسانی: 21 آبان 1402 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1992

به "آکواریوم ها و جاذبه های زیست دریایی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم ها و جاذبه های زیست دریایی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید