اردوغان جوشکاری کرد

به گزارش انوار بلاگ، رئیس جمهور ترکیه گفت در سه ماهه اول سال 2021 میلادی به رشد 7 درصدی دست یافتیم.

اردوغان جوشکاری کرد

به گزارش خبرنگاران، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مراسم افتتاح 26 کارخانجات در دومین شهرک صنعتی آنکارا (ASO 2. OSB) ترکیه اظهار داشت: در سه ماهه اول سال 2021 به رشد 7 درصدی دست یافتیم، امیدوارم سه ماهه دوم را با رشد بیشتری به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه با بیان این که کارخانه های (اتاق صنایع آنکارا) که با سرمایه گذاری کل 1 میلیارد و 600 میلیون لیر به بهره برداری رسید برای 1670 تن از هموطنانمان در دوران پاندمی فرصت شغلی ایجاد کرد، اضافه کرد: اقتصاد ترکیه روز به روز به یک اقتصاد کارآفرینانه تبدیل شده و از نظر تقاضا، فراوری و صادرات در یک خط موازی پیشرفت می نماید.

اردوغان توضیح داد: امیدوار هستیم که سال 2021 را با یک نمودار موفقیت آمیز که فراتر از انتظارات در همه شاخص های اساسی باشد، به سرانجام برسانیم.

رئیس جمهور ترکیه بیان نمود: در حالی که ترکیه در حال برطرف موانع است، اکنون به لیگ جدیدی در دنیا به ویژه در زمینه فراوری و صادرات رسیده است.

وی اظهار داشت: تکنولوژی که به محیط زیست آسیب برساند، هر چقدر هم که زندگی ما را راحت کند، چیزی جز یک سلاح علیه انسان ها نیست.

اردوغان در سرانجام گفت: از کسانی که می خواهند ظرفیت و قدرت صنعت ترکیه را ببینند دعوت می کنم از دومین شهرک صنعتی آنکارا بازدید نمایند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10473

به "اردوغان جوشکاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان جوشکاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید