امدادرسانی 145 نیروی امدادی به سیل زدگان بوشهر و فارس

به گزارش انوار بلاگ، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی 145 نیروی عملیاتی به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در 2 استان فارس و بوشهر اطلاع داد.

امدادرسانی 145 نیروی امدادی به سیل زدگان بوشهر و فارس

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمدباقر محمدی از امدادرسانی 145 نیروی عملیاتی به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در 2 استان فارس و بوشهر اطلاع داد.

معاون عملیات امداد و نجات درباره وقوع سیل و آبگرفتگی در استان های فارس و بوشهر، گفت: با توجه به بارندگی های اخیر مناطق شهری و روستایی این 2 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند.

وی با اشاره به اینکه در استان فارس 6 شهرستان (ممسنی، ارسنجان، آباده، کازرون، خرم بید، خنج) و در بوشهر 3 شهرستان (دیلم، گناوه و دشتستان) متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند، تاکید نمود: 145 امدادگر و نجاتگر در قالب 35 تیم عملیاتی در استان های بوشهر و فارس در حال امدادرسانی هستند که از این تعداد 15 تیم (45 نفر) در فارس و 20 تیم (100 نفر) در بوشهر به هموطنان خدمات امدادی لازم را ارائه می دهند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به جست و جوی مفقودی یک زن در دشتستان توسط 2 تیم عملیاتی اضافه نمود: 7 منزل مسکونی روستایی در استان بوشهر بر اثر بارندگی ها تخریب شده که تیم های ارزیاب هلال احمر برای آنالیز شرایط به منطقه اعزام شده اند.

به گفته وی در حال حاضر بارندگی قطع شده و تیم های عملیاتی در حال امدادرسانی در مناطق هستند نیرو های عملیاتی هلال احمر در استان های خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7291

به "امدادرسانی 145 نیروی امدادی به سیل زدگان بوشهر و فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی 145 نیروی امدادی به سیل زدگان بوشهر و فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید