انتقاد عباسپور از مردودی دولت در فراوری مسکن و نظارت بر بازار

به گزارش انوار بلاگ، نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس، از عملکرد دولت در فراوری مسکن و نظارت بر بازار انتقاد کرد.

انتقاد عباسپور از مردودی دولت در فراوری مسکن و نظارت بر بازار

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، روح الله عباسپور، با انتقاد از افزایش چشمگیر قیمت مسکن در کشور، گفت: در شرایط کنونی هزینه هنگفتی به مردم در حوزه مسکن تحمیل می گردد و دولت تنها در حد شعار به برنامه های خود برای مدیریت بازار بسنده نموده است. دولت پروژه مسکن مهر را به درستی اجرایی نکرد و وعده اجرای طرح مسکن اجتماعی را بیان کرد.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه طرح مسکن اجتماعی نیز مانند دیگر برنامه های دولتی به هیچ وجه محقق نشد و این مسئله موجب شد که بازار مسکن با یک کمبود شدید در عرصه فراوری مسکن روبرو گردد.

دولت در حوزه مسکن هیچ توفیقی نداشته است

وی با بیان اینکه دولت در حوزه مسکن هیچ توفیقی نداشته است، گفت: به نظر من یکی از دلایل تشدید رکود مالی در کشور، تعطیلی بخش ساخت و ساز مسکن است، اگر بخش فراوری مسکن به تحرک در بیاید، 400 نوع صنعت فعال خواهد شد و این مسئله موجب شکوفایی مالی و کاهش میزان بیکاری در کشور می گردد.

دولت نه در فراوری مسکن و نه در نظارت بر قیمت مسکن هیچ کنترلی نداشته است

عباسپور اضافه نمود: متأسفانه دولت نه در فراوری مسکن و نه در نظارت بر قیمت مسکن هیچ کنترلی نداشته است، از طرفی بازار مسکن در شرایط کنونی به صورت گسترده تحت تأثیر فضا های مجازی و قیمت های ساختگی است که در این عرصه نیز کنترل و نظارتی جدی وجود ندارد.

مدیریت بازار مسکن نیازمند مشخص قیمت به صورت منطقه ای است

وی با اعلام اینکه مدیریت بازار مسکن نیازمند مشخص قیمت به صورت منطقه ای است، اضافه نمود: وقتی قیمت مسکن در هر منطقه ای اعلام گردد، آن موقع می توان با استفاده از نیرو های نظارتی مانند سازمان تعزیرات بر فرایند خرید و فروش معاملات مسکن نظارت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4451

به "انتقاد عباسپور از مردودی دولت در فراوری مسکن و نظارت بر بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد عباسپور از مردودی دولت در فراوری مسکن و نظارت بر بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید