اوباما: ترامپ حسادت می نماید

به گزارش انوار بلاگ، فارس نوشت: باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی در ایالت میشیگان گفت که ترامپ به پوشش اخبار کرونا در رسانه ها حسادت می نماید.

اوباما: ترامپ حسادت می نماید

اوباما که در ایالت میشیگان صحبت می کرد، اضافه نمود: وسواس ترامپ حجم جمعیتی است که در سخنرانی ها و مراسم وی حاضر می شوند.

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به روز سه شنبه آینده که روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، گفت: این سه شنبه، همه چیز در خط واقع شده است. روز سه شنبه شما می توانید تغییر را انتخاب کنید.

اوباما میخواهد در آخرین هفته از کارزار تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری این کشور به جو بایدن هم حزبی دموکرات خود و نامزد انتخابات 2020 بپیوندد و در کارزارهای تبلیغاتی کنار وی باشد.

اوباما طی روزهای گذشته سه مرتبه به طور مجزا به نفع بایدن سخنرانی کرد.اوباما در پنسیلوانیا، میامی و پایان در روز سه شنبه در اورلاندو به شدت از دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی این کشور انتقاد کرد. دموکراتها امیدوارند که اوباما بتواند با سخنرانی ها برای سیاه پوستان ولاتین تبارها برای رای دادن به بایدن تاثیرگذار باشد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنانی گفت که ترامپ، تشنه توجه است.وی که در تجمع انتخاباتی هواداران جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری صحبت می کرد، گفت: وی (ترامپ)هیچگونه علاقه ای برای کار کردن یا یاری کردن به دیگران به جز خودش و دوستانش ندارد.

311311

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6651

به "اوباما: ترامپ حسادت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوباما: ترامپ حسادت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید