اکنون می توانید گوشی سامسونگ گمشده را در حالت آفلاین پیدا کنید

به گزارش انوار بلاگ، قابلیت Find My Mobile یکی از قابلیت هایی است که تا به امروز باعث پیدا شدن بسیاری از تلفن های همراه گمشده شده است. در آخرین به روز رسانی این قابلیت، شاهد اضافه شدن یک ویژگی جدید به Find My Mobile هستیم. این ویژگی جدید باعث می شود که حتی زمانی که تلفن همراه گمشده به اینترنت Wi-Fi یا سیم کارت دسترسی ندارد، بتوان محل آن را پیدا کرد.

اکنون می توانید گوشی سامسونگ گمشده را در حالت آفلاین پیدا کنید

در این حالت جدید، تلفن همراه گمشده از شبکه های ارتباطی تلفن های همراه گلکسی که در نزدیکی آن قرار دارند، استفاده می کند. اگر تلفن همراه گمشده به شبکه اینترنتی Wi-Fi یا سیم کارت متصل نباشد، می تواند با استفاده از تلفن های همراه گلکسی که در نزدیکی آن قرار دارند، محل خودش را نشان دهد.

زمانی که این قابلیت را فعال کنید، اگر تلفن همراه گمشده به اینترنت دسترسی نداشته باشد به بررسی محیط اطراف خود برای پیدا کردن تلفن های همراه دیگر می پردازد تا با استفاده از آن ها بتواند محل خود را نشان دهد. فعال کردن این قابلیت همچنین به تلفن های همراه گمشده در نزدیکی شما کمک می کند تا با استفاده از شبکه ارتباطی تلفن همراه شما محل خود را به صاحبشان نشان دهند.

علاوه بر تلفن همراه، با این قابلیت جدید می توانید که ساعت هوشمند گمشده یا ایربادهای گمشده ای که در نزدیکی شما قرار دارند را هم پیدا کنید.

البته این قابلیت به صورت اتوماتیک فعال نمی شود و باید با استفاده از قسمت تنظیمات (Settings) تلفن همراه خود، قابلیت پیدا شدن تلفن همراه در حالت آفلاین را فعال کنید. برای حفظ حریم خصوصی، می توانید با فعال کردن رمزگذاری بر روی مکان در این قابلیت، اطلاعات مکانی تلفن همراه در حالت آفلاین را به صورت یک فایل رمزگذاری شده در بیاورید تا حریم خصوصی تان حفظ شود.

البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ در این ویژگی جدید از چه تکنولوژی استفاده کرده است. علاوه بر این، هنوز این شرکت کره ای اعلام نکرده است که با استفاده از این قابلیت می توان چه مدل هایی از ساعت های هوشمند یا ایرباد های گم شده را پیدا کرد.

نشریه های معتبر تکنولوژی زمانی که از خود سامسونگ درخواست اطلاعات بیشتری را در رابطه با این موضوع را کردند، سامسونگ اعلام کرده است که اطلاعات بیشتری را در رابطه با این ویژگی منتشر خواهد کرد.

  • چالش جدید سامسونگ؛ سری گلکسی بادز بیش از حد داغ می شوند

اضافه شدن این قابلیت باعث خواهد شد که شاهد افزایش کارایی Find My Mobile باشیم. به خصوص اگر در زمان مسافرت به خارج از کشور که به طور معمول دسترسی به Wi-Fi یا اینترنت سیم کارت خود ندارید، تلفن همراه خود را گم کنید، شاید این قابلیت بتواند به شما در پیدا شدن تلفن همراه تان کمک کند. به طور حتم گم شدن تلفن همراه در زمان مسافرت یکی از بدترین اتفاق ها خواهد بود.

به نظر می رسد بعد از از نصب این به روزرسانی، سامسونگ با فرستادن نوتیفیکیشنی بر روی تلفن های همراه گلکسی، اضافه شدن این قابلیت را به صاحبان این تلفن های همراه اطلاع می دهد. شما می توانید بعد از دیدن نوتیفیکیشن، با زدن بر روی آن به قسمت Offline finding در تنظیمات بروید و در آنجا می توانید این قابلیت را فعال کنید.

  • 3 ساله شدن آپدیت اندروید گوشی های سامسونگ انتظارات را بالا می برد

منبع: The Verge

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5632

به "اکنون می توانید گوشی سامسونگ گمشده را در حالت آفلاین پیدا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکنون می توانید گوشی سامسونگ گمشده را در حالت آفلاین پیدا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید