با ورزش ماهیچه های صورت جوان تر به نظر برسید

به گزارش انوار بلاگ، خراسان/ پیری پوست فرایند اجتناب ناپذیری است و پوست صورت هم از این قاعده مستثنا نیست. با توجه به نتایج به دست آمده از نتایج تمرین های منظم صورت در خانم ها بعد از 20 هفته، تعیین شد ورزش صورت باعث می گردد تا افراد سه سال جوان تر به نظر برسند، اما نکته اصلی این است که آیا این روش برای همه می تواند مفید باشد؟

با ورزش ماهیچه های صورت جوان تر به نظر برسید

دکتر مراد عالم، معاون رئیس و متخصص پوست و مو در دانشکده پزشکی دانشگاه فاینبرگ می گوید: شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ورزش های صورت ظاهر پوست را بهبود می دهد و بعضی از علایم پیری را کاهش می دهد.

در بیست هفته 3 سال جوان تر شوید!

تمریناتی برای عضلات صورت مفید است که به طور یکسان مانند تمرین های عضلانی بدن باعث تقویت عضله می گردد. هرچه ماهیچه های صورت قوی تر شوند، حجم شان افزایش می یابد و فضای بیشتری را درست زیر پوست صورت اشغال می نمایند.

عضلات قوی همچنین به نگه داشتن چربی یاری می نمایند و از ریزش آن ها و افتادگی پوست جلوگیری می نمایند که معمولاً با پیری صورت همراه است.

در حالی که تمرین های صورت چیز جدیدی نیستند، نویسندگان مطالعه می گویند این اولین نگاه علمی در باره تأثیر تمرینات ورزشی صورت در بهبود ظاهر و کاهش علایم پیری است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: همگردی
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4626

به "با ورزش ماهیچه های صورت جوان تر به نظر برسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ورزش ماهیچه های صورت جوان تر به نظر برسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید