تاریخ عرضه استارفیلد با نمایش تریلری تازه اعلام شد

به گزارش انوار بلاگ، مایکروسافت و بتسدا بالاخره تریلر جدیدی را از بازی مورد انتظار استارفیلد منتشر و بعلاوه تاریخ عرضه آن را هم معین کردند. با این حال، همان گونه که شایعه های و گزارش های قبلی به ما خبر داده بودند، تاریخ عرضه بازی کمی دیرتر از چیزی است که تا چند ماه پیش تصور می کردیم.

تاریخ عرضه استارفیلد با نمایش تریلری تازه اعلام شد

بازی استارفیلد (Starfield) اولین نام تازه خالقان الدر اسکرولز و فال اوت در بیش از 25 سال اخیر است. همین گزاره به تنهایی می تواند دلیل هیجان و انتظار فراوان بسیاری از بازیکنان را برای این اثر مشخص کرد. بتسدا اولین بار بازی استارفیلد را در نمایشگاه E3 سال 2018 معرفی کرد اما از آنجایی که در آن موقع بازی در مراحل بسیار ابتدایی توسعه خود به سر می برد، فقط تیزر کوتاهی از آن نشان داده شد که تنها چیزی که برای ما مشخص می کرد این بود که نام بازی استارفیلد است و قرار است مضمونی علمی-تخیلی داشته باشد. به همین دلیل، چند سال در انتظار بودیم که بتسدا جزییات و نمایش های بیشتری را از این اثر نشان دهد. حال تریلر تازه بازی منتشر شده است. اگرچه، متأسفانه این تریلر هم به گیم پلی بازی مربوط نمی گردد و جزییات زیادی را از آن به تصویر نمی کشد. با این حال، می تواند تا حد کمی نمای بهتری را از بازی نشان دهد.

علاوه بر نمایش تازه بازی، بالاخره تاریخ عرضه استارفیلد مشخص شد. بازی نقش آفرینی عظیم تازه بتسدا قرار است در تاریخ 20 آبان 1401 (11 نوامبر 2022) برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد. این یعنی چیزی نزدیک به یک سال و نیم با تاریخ عرضه بازی فاصله داریم. مایکروسافت تأکید می نماید که بازی انحصاری خواهد بود و از آنجایی که به وسیله استودیوهای داخلی مایکروسافت فراوری شده است، در روز انتشارش به سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس خواهد آمد.

هرچند بعضی احتمال می دادند که این بازی برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هم معرفی گردد، اما طبق چیزی که تا به امروز دیده ایم به نظر می رسد که شاهد عرضه این بازی برای ایکس باکس وان نخواهیم بود و استارفیلد فقط برای کنسول های نسل بعدی مایکروسافت و کامپیوترها عرضه خواهد شد.

در توضیحات بتسدا برای بازی نوشته شده است: در این بازی نقش آفرینی نسل بعدی که در میان ستارگان جریان دارد، شخصیت خود را به هر گونه ای که می خواهید خلق کنید و هنگامی که سفری حماسی را برای پاسخگویی به عظیم ترین رمز و راز بشریت شروع می کنید، با آزادی بی نظیر به کاوش بپردازید.

توصیف کوتاه منتشرشده همان چیزی است که می توانیم از یک بازی نقش آفرینی بتسدا انتظار داشته باشیم با این تفاوت که این بار قرار است بازی در فضا جریان داشته باشد. بعلاوه بتسدا درباره این بازی می گوید: این اثری است که همواره آرزو داشته ایم آن را بسازیم و بازی کنیم و این اتفاق اکنون به واسطه سخت افزار، تکنولوژی و تجربه حاصل شده است.

در حالی که مایکروسافت بازی های فورتزا هورایزن 5 و هیلو اینفینیت را برای تعطیلات سال جاری در نظر گرفته است، اگر اتفاق خاصی نیفتد، در حال حاضر استارفیلد و فورتزا موتوراسپورت 8 عظیم ترین بازی های مایکروسافت برای سال 2022 میلادی است. البته، مایکروسافت بازی های بسیار دیگری را هم در دست توسعه دارد که تاریخ دقیق عرضه آن ها مشخص نشده است.

مایکروسافت با معرفی استارفیلد به نام انحصاری عظیمش و بعلاوه آوردن آن به گیم پس می تواند توجه بسیاری از هواداران بازی های نقش آفرینی بتسدا را به خود جلب کند و البته طبق سیاست های چند سال اخیرش به ارزش سرویس گیم پس بیفزاید.

منبع: Venturebeat

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10036

به "تاریخ عرضه استارفیلد با نمایش تریلری تازه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه استارفیلد با نمایش تریلری تازه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید