جدیدترین روش تشخیص سرطان پروستات

به گزارش انوار بلاگ، پژوهشگران دانشگاه انگلیای شرقی یک روش جدید برای تشخیص سرطان پروستات توسعه داده اند که می تواند این سرطان را در مراحل اولیه شناسایی کند.

جدیدترین روش تشخیص سرطان پروستات

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آی تی وی، پژوهشگران پیروز به ابداع آزمایش های جدید خون و ادرار شده اند که با استفاده از آنها می توان سرطان پروستات را در مراحل اولیه شکل گیری تشخیص داد.

این تحقیقات جدید که توسط دانشگاه انگلیای شرقی صورت گرفته، بافت برداری های غیر ضروری به منظور تشخیص سرطان پروستات را می تواند تا 60 درصد کاهش دهد.

محققان روش های جدیدی را برای شناسایی نشانگرهای زیستی در سرطان پروستات با ترکیب اطلاعات از قسمت های مختلف نمونه ادرار ایجاد کرده اند و امید است که این پیشرفت بتواند به تعداد زیادی از مردان برای طی مراحل تشخیص این نوع سرطان کمک کند.

سرطان پروستات شایع ترین سرطان در مردان در انگلیس است؛ معمولاً دیر تشخیص داده می شود و همین موضوع منجر به کاهش بقای ناشی از آن شده است.

ترکیبی از آزمایش های خون و ادرار جدید و ام آر آی منجر به شناسایی زودهنگام سرطان پروستات در مردان می شود و از این طریق می توان جلوی پیشرفت این بیماری را گرفت.

انتهای پیام/

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3108

به "جدیدترین روش تشخیص سرطان پروستات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین روش تشخیص سرطان پروستات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید