مجذوب کننده ترین تفریحات آبی کیش برای زمستان 1402

به گزارش انوار بلاگ، جزیره کیش هر ساله به طور میانگین میزبان حدود 12 میلیون توریست است. جاذبه های متنوع از جمله تفریحات آبی کیش باعث جذب مسافران متعدد به این جزیره شده است.

مجذوب کننده ترین تفریحات آبی کیش برای زمستان 1402

با توجه به اینکه کیش در جنوب ایران و در محاصره آب های خلیج فارس واقع شده، آب وهوایی گرم و مرطوب دارد و به همین علت فصول سرد سال برترین زمان سفر به جزیره محسوب می گردد. در این گزارش برترین و مجذوب نماینده ترین سرگرمیات آبی کیش برای زمستان پیش رو معرفی خواهند شد.

تجربه غواصی در آب های خلیج فارس

در جزیره کیش سایت های متعددی برای غواصی وجود دارد تجربه خاص سفر به اعماق آب های خلیج فارس را برای همه فراهم می نماید. در این غواصی یک مربی ماهر فرد را همراهی می نماید تا به اعماق آب سفر نموده و ماهی های رنگارنگ، مرجان های زیبا و سایر موجودات دریایی را ببینید.

اسکی روی آب

جزیره کیش، صاحب اولین سایت اسکی روی آب خاورمیانه میانه، میزبان گردشگران علاقه مند به این ورزش هیجان انگیز است. برای انجام این ورزش پاهای فرد روی یک تخته مخصوص که به قایق موتوری متصل شده، ثابت می گردد. به این ترتیب تخته روی آب شناور شده و حرکت می نماید.

اسکی روی آب شامل انواع کیبل اسکی و کایت بوردینگ می گردد که در نوع دوم یک چتر مخصوص نیز برای ارتفاع گرفتن به فرد متصل می گردد.

پاراسل؛ از مجذوب نماینده ترین سرگرمیات آبی کیش

در پاراسل به چتری بزرگ متصل می شوید و یک قایق شما را حرکت می دهد تا باد در چتر پیچیده و اوج بگیرید. به این ترتیب تا 150 متر ارتفاع گرفته و می توانید سواحل و دریای زیبای خلیج فارس را از بالا ببینید. هیجان بالای این سرگرمی باعث شده تا هواداران زیادی داشته باشد.

پدل بورد

پدل بورد تجربه یک دریاگردی بی نظیر و لذت بخش را به ارمغان می آورد. پدل بورد نوعی قایق خاص تک نفره است. افراد بر روی این قایق های تخته مانند ایستاده و آن را با استفاده از پارو به حرکت درمی آورند.

اسکوتر زیردریایی

اسکوتر دریایی نیز از سرگرمیات آبی کیش است که تجربه نوعی از غواصی را فراهم می نماید. با اسکوتر می توان تا عمق 20 متری دریا را کاوش کرد و موجودات و گیاهان زیبای آبی را دیدن کرد.

اسکوتر شبیه به یک موتور برقی است که در قسمت بالای آن یک حباب شیشه ای برای قرارگیری سر وجود دارد. این وسیله دقیقا شبیه به یک موتور عمل نموده و قابلیت تنظیم سرعت و فرمان را دارد.

سرگرمی هیجان انگیز با فلای بورد

فلای بورد با قدرت آب فرد را به ارتفاع برده و در هوا معلق می نماید. در مسابقات جت سواری سال 2011 چین برای اولین بار فلای بورد رونمایی و مطرح شد و از آن پس هواداران زیادی پیدا کرد. این وسیله شیوه ای از حرکت دلفین در داخل و بالای آب را شبیه سازی می نماید.

بنانا و شاتل سواری

شاتل و بنانا انواعی از قایق یا همان تشک بادی هستند که به قایق تندرو متصل شده و حرکت می نمایند. برخورد این قایق با امواج دریا تجربه هیجان انگیزی را فراهم می نماید. در این سرگرمی افراد می توانند به صورت گروهی سوار قایق شوند و به همین تبدیل به یکی از محبوب ترین سرگرمیات آبی کیش برای خانواده ها شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 7 آذر 1402 بروزرسانی: 7 آذر 1402 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 19710

به "مجذوب کننده ترین تفریحات آبی کیش برای زمستان 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین تفریحات آبی کیش برای زمستان 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید