خبرنگاران تخصیص هزار و 680 میلیارد ریال اعتبار خسارت سیل به شهرداری های گلستان

به گزارش انوار بلاگ، گنبدکاووس - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت که از محل اعتبارات جبران خسارت سیل تا به امروز هزار و 680 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های استان برای اجرای پروژه های زیرساخت شهری تخصیص یافت.

خبرنگاران تخصیص هزار و 680 میلیارد ریال اعتبار خسارت سیل به شهرداری های گلستان

میرمحمد غراوی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح و شروع عملیات اجرایی چهار پروژه شهرداری گنبدکاووس به خبرنگار خبرنگاران افزود: شهرداری های گلستان تا 31 شهریور امسال فرصت دارند نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند.

شهردار گنبدکاووس نیز دراین مراسم گفت: دیواره حفاظتی رودخانه چهل چای در ورودی شهر از سمت آزادشهر با اعتبار17 میلیارد ریال از محل اعتبارات جبران خسارت سیل و سکوی موقت حمل زباله شهری با اعتبار 12 میلیارد ریال از محل منابع درآمدی عمومی شهرداری 2 پروژه افتتاحی شهرداری گنبدکاووس است.

منصور طعنه گنبدی افزود: دیواره حفاظتی رودخانه گرگانرود مقابل مصلی بزرگ اهل سنت با اعتبار پیش بینی شده 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات جبران خسارت سیل و نیز شروع ساخت غسالخانه آرامستان اهل سنت شهر گنبدکاووس با زیربنای 400 مترمربع و با پیش بینی 10 میلیارد ریال اعتبار 2 پروژه شهرداری گنبد است که امروز عملیات اجرایی آنها شروع شد.

دراین مراسم که مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان و فرماندار ویژه، برخی اعضای شورای اسلامی شهر و امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس حضور داشتند، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قول اهدای 2 دستگاه سیمی تریلر (کشنده مکانیزه زباله) به شهرداری گنبدکاووس داد و از مسوولان شهرداری خواست یک سکوی جمع آوری زباله در قسمت دیگر شهر احداث کنند.

شهر گنبدکاووس با حدود 170 هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان گلستان است و به طور میانگین روزانه 120 تا 130 تن زباله در این شهر تولید می شود.

زباله های تولید شده این شهر پس از انتقال به سکوی موقت زباله با خودروهای مکانیزه به سایت بازیافت زباله آزادشهر در 15 کیلومتری این شهر منتقل می شود.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5176

به "خبرنگاران تخصیص هزار و 680 میلیارد ریال اعتبار خسارت سیل به شهرداری های گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تخصیص هزار و 680 میلیارد ریال اعتبار خسارت سیل به شهرداری های گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید