خبرنگاران ترامپ برای متوقف کردن افزایش آرای الکترال بایدن به شکایت متوسل شد

به گزارش انوار بلاگ، تهران- خبرنگاران- کمپین انتخاباتی ترامپ دقایقی پیش گفت که به دادگاه میشیگان برای توقف کردن شمارش آرا شکایت نموده است.

خبرنگاران ترامپ برای متوقف کردن افزایش آرای الکترال بایدن به شکایت متوسل شد

به گزارش خبرنگاران از شبکه ان بی سی نیوز، بیل استپیان مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ در بیانیه ای اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می کردیم با ادامه شمارش آرا در میشیگان، رقابت انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت بسیار تنگاتنگ بوده ا ست.

وی اضافه کرد: به کمپین انتخاباتی ترامپ به مکان های شمارش آرا همانطور که توسط قانون میشیگان تضمین شده، اجازه دسترسی درستی داده نشده است.

وی تاکید نمود که ما امروز در دادگاه میشیگان شکایت نموده ایم تا زمان دسترسی کامل کمپین انتخاباتی ترامپ، شمارش آرا در ایالت متوقف گردد.

کوشش کمپین ترامپ برای متوقف کردن شمارش آرای در میشیگان در حالی صورت می گیرد که به احتمال زیاد جو بایدن نامزد دموکرات ها بعد از پیروزی در ایالت ویسکانسین، پیروزی دیگری در ایالت میشیگان در ساعات دیگر کسب خواهد نمود و 16 آرای الکترال این ایالت به 248 آرای الکترال بایدن اضافه خواهد شد.

در حال حاضر 96 درصد از آرای ایالت میشیگان شمرده شده و تا کنون بایدن با دو میلیون 627 هزار و 276 رای معادل 49.4 درصد از آرای را به خود اختصاص داده و ترامپ با دو میلیون و 595 هزار و 746 رای معادل 48.9 آرای را این ایالت بدست آورده است.

تازه ترین آمار رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا تا این لحظه نشان می دهد، جو بایدن با 248 رای الکترال در برابر 214 رای الکترال دونالد ترامپ پیش است و هر دو نامزد رقابت تنگاتنگی در ایالت های حساس دارند.

هم اکنون هر دو نامزد رقابت نزدیکی در ایالت های حساس کارولینای شمالی، پنسیلوانیا، جورجیا و میشیگان دارند.

بایدن لحظاتی قبل 10 رای ایالت حساس ویسکانیسن را به خود اختصاص داد تا اختلاف خود را با ترامپ افزایش دهد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6842

به "خبرنگاران ترامپ برای متوقف کردن افزایش آرای الکترال بایدن به شکایت متوسل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ برای متوقف کردن افزایش آرای الکترال بایدن به شکایت متوسل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید