خبرنگاران سامانه ورود و ثبت اطلاعات گمرک بندرپهل خمیر افتتاح شد

به گزارش انوار بلاگ، بندرعباس- خبرنگاران- سامانه ورود و ثبت اطلاعات گمرک بندرپهل شهرستان خمیر شامگاه چهارشنبه با حضور نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، ناظر گمرکات هرمزگان و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.

خبرنگاران سامانه ورود و ثبت اطلاعات گمرک بندرپهل خمیر افتتاح شد

اسکله بندرپهل به عنوان مهم ترین معبر مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور و همچنین تردد شهروندان دو شهرستان خمیر و قشم مورد استفاده قرار می گیرد

جهت دریایی بندرهای پهل بندرخمیر و لافت جزیره قشم تنها جهتی است که بومیان، مسافران، تاجران و گردشگران با خودرو بین جزیره قشم و سرزمین مادری رفت وآمد می نمایند.

شهرستان بندرخمیر بواسطه فاصله نزدیک با قشم پل ارتباط دریایی حمل ونقل خودرو و مسافر بوسیله لندینگ کرافت ازبندرپل به لافت است.

اسکله بندرپهل نیز در 70 کیلومتری بندرعباس و 3 کیلومتری روستای پل و در 18 کیلومتری بندر خمیر واقع شده است درواقع کوتاه ترین جهت دریایی تا جزیره قشم است.

پیش از مراسم سامانه ورود و ثبت اطلاعات گمرک بندرپهل ناظر گمرکات استان هرمزگان در دیدارهای جداگانه با امام آدینه و فرماندار بندرلنگه و نماینده مردم غرب هرمزگان در مورد مسائل و راهکار های برون رفت از شرایط موجود در حوزه تجارت ساحل نشینان به مصاحبه نشستند.

ابوالفضل اکبرپور در این دیدارها بر لزوم تقویت شرایط مالی منطقه غرب هرمزگان به وسیله آزادسازی رویه های مختلف گمرکی در گمرک شهرستان بندرلنگه تاکید نمود.

وی با تاکید بر این امر از حمایت و پیگیری های گمرک در این زمینه گفت: با پیگیری های به عمل آمده و موافقت استاندار استان خبرهای خوبی برای ساحل نشینان استان خواهیم داشت.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6960

به "خبرنگاران سامانه ورود و ثبت اطلاعات گمرک بندرپهل خمیر افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه ورود و ثبت اطلاعات گمرک بندرپهل خمیر افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید