خبرنگاران فرماندار نیر: برنامه های جهش تولید با تمام توان اجرا می شود

به گزارش انوار بلاگ، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار نیر گفت: جهش تولید پیش نیاز و خمیرمایه اصلی رونق اقتصادی در جامعه است و این طرح امسال با تمام توان در این شهرستان عملیاتی خواهد شد.

خبرنگاران فرماندار نیر: برنامه های جهش تولید با تمام توان اجرا می شود

ابراهیم امامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: کارگروهی برای شناسایی و رفع موانع جهش تولید در فرمانداری نیر ایجاد شده است.

وی با اشاره به نقش تولیدکنندگان در رونق اقتصادی کشور اظهارداشت: تولیدکنندگان باید با ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات موردنیاز در بازارهای داخلی و جهانی زمینه را برای صادرات هرچه بیشتر تولیدات فراهم و با این کارخود به رونق اقتصاد و اشتغال در کشور کمک کنند.

او گفت:تمامی کارخانه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه با همه توان برای تحقق شعار سال جهش تولید تلاش خواهند کرد.

فرماندار نیر با اشاره به درگیری کشور با ویروس کرونا شرح داد: امسال باید تلاش هایمان را برای تحقق شعار سال، با عنوان جهش تولید دو چندان کنیم و به معنای واقعی موانع تولید را برداریم.

او گفت: در هر سه طرح مقابله از کرونا ویروس در کشور شامل قطع زنجیره، فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند فرایند فعالیت واحدهای تولیدی در شهرستان متوقف نشده است.

امامی افزود: نظارت دقیق و جدی بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در واحدهای تولیدی و کارخانه ها توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و واحد بهداشت حرفه ای شهرستان اعمال خواهد شد.

فرماندار شهرستان نیر گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی مکلف به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی هستند و در صورت عدم رعایت الزامات بهداشتی برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

فرماندار نیر گفت: امیدواریم پس از شکست ویروس کرونا با عزم جدی فعالیت های خود را برای دستیابی به هدف جهش تولید آغاز کنیم.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل واقع شده است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4071

به "خبرنگاران فرماندار نیر: برنامه های جهش تولید با تمام توان اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار نیر: برنامه های جهش تولید با تمام توان اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید