خبرنگاران نظر کمیسیون صنایع درباره برنامه های مدرس خیابانی فردا به هیات رییسه داده می شود

به گزارش انوار بلاگ، تهران- خبرنگاران- رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور مدرس خیابانی در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد و گفت: در جلسه روز دوشنبه کمیسیون نظرات نمایندگان در کمیسیون جمع بندی و گزارشی از برنامه های وزیر پیشنهادی صمت به هیات رییسه ارائه می شود.

خبرنگاران نظر کمیسیون صنایع درباره برنامه های مدرس خیابانی فردا به هیات رییسه داده می شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، عزت الله اکبری تالارپشتی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: در جلسه امروز در کمیسیون وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برنامه های خود را تشریح کرد و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس درباره اولویت های مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن تجارت و دغدغه های نمایندگان گفت: تکیه بر ساخت داخل و جلوگیری از واردات غیر ضروری، جلوگیری از اتخاذ تصمیم های زودهنگام مسوولان که سبب مخدوش شدن امنیت سرمایه گذاری و تولیدکنندگان می شود، تنظیم بازار و پاسخ به مطالبات مردم برای کنترل گرانی های افسار گسیخته از جمله دغدغه های نمایندگان بود که وزیر پیشنهادی دیدگاه های خود را درباره این مسائل بیان نمود.

وی گفت: در جلسه فردا - دوشنبه- جمع بندی نظرات نمایندگان در کمیسیون انجام خواهد شد و گزارشی از ارزیابی و بررسی شرایط برنامه های وزیر پیشنهادی به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.

به گزارش خبرنگاران، چهارشنبه هفته جاری، 22 مرداد جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت صمت در صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد.

حسین مدرس خیابانی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت ایران است. وی حدود17 سال در وزارت بازرگانی در مسئولیت هایی چون قائم مقام معاونت بازرگانی داخلی، مدیرکل برنامه ریزی وزارت بازرگانی، مدیر کل تامین و توزیع کالا، مدیر کل دفتر تنظیم بازار، هیات مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران و همچنین نزدیک به 10 سال بعنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره چند واحد تولیدی و صنعتی از جمله شرکت های سیمان زنجان، سیمان فیروزکوه، مجتمع فولاد خراسان، موتور سازان (تراکتورسازی ایران)، سیمان مازندران، سیمان غرب و شرکت توسعه صادرات را در کارنامه خود دارد.

گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت صنعت معدن و تجارت، کارشناسی مهندسی مواد و متالوژی، کارشناس ارشد مهندسی صنایع، دوره دکترای مدیریت استراتژیک را در سوابق تحصیلی خود دارد.

مدرس خیابانی پس از برکناری رضا رحمانی طی حکمی از طرف حسن روحانی به عنوان سرپرست صمت گمارده شد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5412

به "خبرنگاران نظر کمیسیون صنایع درباره برنامه های مدرس خیابانی فردا به هیات رییسه داده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظر کمیسیون صنایع درباره برنامه های مدرس خیابانی فردا به هیات رییسه داده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید