خبرنگاران نماینده اهواز: حل مسائل خوزستان با استفاده از ظرفیت مجلس پیگیری می شود

به گزارش انوار بلاگ، اهواز- خبرنگاران- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با اشاره به سفر امروز جمعی از نمایندگان مجلس از دیگر استان ها برای بررسی مسائل خوزستان گفت: از ظرفیت مجلس یازدهم برای پیگیری مسائل استان خوزستان و شهرستان اهواز استفاده خواهیم کرد.

خبرنگاران نماینده اهواز: حل مسائل خوزستان با استفاده از ظرفیت مجلس پیگیری می شود

به گزارش خبرنگاران مجتبی یوسفی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید 12 نفر از کنندگان مجلس ازجمله کنندگان تهران، تبریز، سمنان، فریمان و اردکان از فرایند طرح آبرسانی به غیزانیه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تصمیم گیری و تصمیم سازی در مجلس یک کار جمعی است و تا وقتی مجموعه همفکر و همراه نباشد، نمی توان به نتیجه دلخواه رسید.

وی هدف از حضور کنندگان دیگر استان ها در خوزستان را ایجاد همدلی و هم افزایی برای حل مسائل استان بیان نمود و اضافه نمود: این کنندگان می توانند زبان رسایی برای بیان مسائل مردم سختی کشیده خوزستان باشند که مهمترین آن در حوزه آب و فاضلاب است.

عضو مجمع کنندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام برای پشتیبانی از مجموعه دولت و مسئولان محلی برای کمک به آنها برای رسیدگی به مسائل اجرا شده است.

وی اضافه نمود: انتظار می رود مسئولان استانی تمام تلاش خثد را برای تحقق وعده های خود بکار گیرند و با تلاش و همدلی در کنار یکدیگر به مردم استان خدمت کنند.

کننده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با تاکید بر اینکه در مجلس صدای مسئولان استانی خواهیم بود تا به مسائل مردم رسیدگی کنند، اضافه نمود: عمده مسئولان ما شریف و دلسوز هستند البته در بعد نظارتی نیز باید به رسالت خود عمل کنیم تا وعده های داده شده با جدیت دنبال شوند.

امروز چهارشنبه 12 کننده مجلس از حوزه های انتخابیه تهران، تبریز، سمنان، فریمان و اردکان برای پیگری مسائل اخیر مردم. اهواز وارد این شهر شدند و تعدادی از آنها از مناطق حصیرآباد در کلانشهر اهواز و بخش غیزانیه بازدید و از نزدیک با مردم گفت وگو کردند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4792

به "خبرنگاران نماینده اهواز: حل مسائل خوزستان با استفاده از ظرفیت مجلس پیگیری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده اهواز: حل مسائل خوزستان با استفاده از ظرفیت مجلس پیگیری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید