داورزنی: باید برای ایجاد آرامش روحی کارکنان کوشش کنیم

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نخستین نشست ارتقای مهارت های ذهنی و رفتاری مجموعه کارکنان فدراسیون والیبال، امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار گردید. محمدرضا داورزنی در ابتدای این نشست با بیان اینکه انسان موجود پیچیده ای است که هر بخش آن احتیاج به متخصص دارد، تاکید نمود: بعضی موضوعات انسانی، کاملاً تخصصی و بسیار پیچیده است و کسی می تواند درباره آن موضوع مشاوره دهد که توانایی و تجربه لازم را داشته باشد.

داورزنی: باید برای ایجاد آرامش روحی کارکنان کوشش کنیم

وی اضافه نمود: همه ما در حال کار در یک مجموعه هستیم و باید کار فدراسیون را پیش ببریم؛ به همین دلیل احتیاج است این مجموعه افراد، هر از گاهی جلساتی داشته باشند تا علاوه بر استفاده از مشاوره های تخصصی، مسائل و راهکارهای برون رفت از آن نیز مطرح گردد.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه به شرایط فعلی کشور اشاره نمود و گفت: شرایط به گونه ای است که دغدغه های متعددی ایجاد شده و علاوه بر فشارهای مالی، فشار روحی و روانی زیادی روی مردم است و این فشارها، اثرات زیادی روی تک تک افراد می گذارد.

وی توضیح داد: به همین دلیل باید شرایطی فراهم گردد که در جلسات مشاوره ای، آرامش روحی بیشتری در کارکنان حاکم گردد و طبیعی است که این موضوع، بر عملکرد افراد نیز تأثیرگذار است. امیدواریم برون رفت این جلسات نیز یاری به بهبود عملکرد کلی فدراسیون داشته باشد.

داورزنی با یادآوری اینکه در سال های گذشته از نیروی متخصص برای ارتقای مهارت های ذهنی تیم والیبال نوجوانان ایران استفاده کردیم که رضایت بخش بود، گفت: سال جاری موضوع ارتقای مهارت های ذهنی و فکری را به تیم های دیگر فدراسیون نیز گسترش دادیم. پرسنل و کارکنان فدراسیون را علاوه بر بازیکنان و کادرفنی تیم ها در نظر داریم، زیرا معتقدیم این مجموعه افراد در عملکرد تیم های ملی نقش مهمی دارند.

در ادامه این نشست، محمدکاظم واعظ موسوی رئیس کارگروه مهارت های ذهنی و روانی فدراسیون والیبال از ارتباطات اجتماعی به عنوان دیگر عامل تأثیرگذار در در ایجاد شادی و رضایت مندی از زندگی یاد کرد و گفت: تحقیقات ثابت نموده است که ارتباطات اجتماعی معنادار، در ایجاد شادی و رضایت مندی از زندگی تأثیر زیادی دارد. ارتباطات اجتماعی، اهمیت زیادی دارد و باید با تمام وجود روی آن کار کنید. انسان ها باید به دنبال معنای اثر خود در زندگی باشند.

در ادامه نشست، کارکنان فدراسیون والیبال نیز نظرات خود را درباره مسائل مختلفی که وابسته به مهارت های ذهنی و رفتاری است، بیان کردند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2673

به "داورزنی: باید برای ایجاد آرامش روحی کارکنان کوشش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: باید برای ایجاد آرامش روحی کارکنان کوشش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید