سامسونگ برای گوشی های گلکسی اس 21 از باتری های چینی استفاده می کند

به گزارش انوار بلاگ، یکی از زیرمجموعه های شرکت سامسونگ به نام Samsung SDI در زمینه ساخت باتری فعالیت دارد ولی این شرکت برای گجت های خود معمولا از شرکت های دیگر هم باتری های لازم را تأمین می کند. حالا طبق گزارش ها، سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی اس 21 قصد دارد تا حد زیادی از باتری های چینی بهره ببرد.

سامسونگ برای گوشی های گلکسی اس 21 از باتری های چینی استفاده می کند

گفته می شود سامسونگ در این زمینه با شرکت چینی Amperex Technology Limited به توافق رسیده است. البته قرار است Samsung SDI بار دیگر بخشی از این باتری ها را تأمین کند ولی گویا درصد زیادی از آن ها از طرف شرکت Amperex خواهد بود. باید خاطرنشان کنیم این اولین باری نیست که سامسونگ باتری های شرکت Amperex را خریداری می کند.

سامسونگ قبلا برای گوشی های سری گلکسی A و گلکسی M از باتری های ساخت این شرکت استفاده کرده است. همچنین باتری های Amperex در تعدادی از پرچم داران سامسونگ مانند سری گلکسی اس 9 استفاده شده اند. در بازار باتری گوشی ها، شرکت های Samsung SDI و LG Chem به ترتیب دارای سهم بازار 28.4 و 19.5 درصدی هستند و رتبه سوم متعلق به Amperex است که پیروز شده سهم بازار 17.1 درصدی را از آن خود کند.

احتمالا سامسونگ برای اینکه بتواند هزینه های تولید را کاهش دهد، می خواهد چنین رویکردی اتخاذ کند. طبق شایعه های مطرح شده، گوشی های گلکسی اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 اولترا به ترتیب از باتری های 4000، 4800 و 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برند. این یعنی فقط ظرفیت باتری گلکسی اس 21 پلاس قرار است تا حدی افزایش پیدا کند و دو مدل دیگر مبتنی بر همان ظرفیت باتری نسل قبلی خواهند بود.

  • گلکسی S21 5G با قلم S-Pen راهی بازار می شود

منبع: Sam Mobile

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6420

به "سامسونگ برای گوشی های گلکسی اس 21 از باتری های چینی استفاده می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ برای گوشی های گلکسی اس 21 از باتری های چینی استفاده می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید