سونی MLB 21 را هم زمان با پلی استیشن روی ایکس باکس هم عرضه می نماید

به گزارش انوار بلاگ، اگر سال پیش فردی به ما می گفت که یکی از بازی های انحصاری سونی که توسط استودیوهای داخلی این شرکت فراوری شده، قرار است در همان روز عرضه برای کنسول های خانواده ایکس باکس هم عرضه گردد، به احتمال زیاد یا آن را باور نمی کردیم یا حتی ممکن بود آن حرف را تمسخر کنیم. با این حال، این اتفاق قرار است واقعا رخ دهد. سال قبل سونی بیان کرد که قسمت بعدی بازی MLB The Show برای پلتفرم های دیگر هم منتشر خواهد شد. اکنون به همراه معرفی بازی MLB The Show 21 جزییات جدیدتری از این قضیه معین شده است.

سونی MLB 21 را هم زمان با پلی استیشن روی ایکس باکس هم عرضه می نماید

روز گذشته شرکت سونی به صورت رسمی اعلام نمود که بازی MLB The Show 21 که توسط استودیو سان دیگو سونی ساخته شده، در تاریخ 31 فروردین 1400 (20 آوریل) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. عرضه سالانه این بازی ورزشی معروف که شاید بهترین گزینه برای هواداران ورزش بیسبال باشد، برای هواداران پلی استیشن کاملا طبیعی است اما اینکه این اثر در همان روز انتشارش برای کنسول های ایکس باکس هم عرضه خواهد شد، غافل گیری بزرگی است که از روز گذشته تا به امروز باعث واکنش مثبت بسیاری از سوی هواداران ایکس باکس شده است.

هرچند این واقعیت که مجموعه بازی MLB The Show برای اولین بار برای کنسول های خانواده ایکس باکس منتشر می گردد، به تنهایی هیجان انگیز است اما نکته ای که این خبر را ارزشمندتر می سازد، پشتیبانی MLB The Show 21 از قابلیت کراس پلی (بازی بین پلتفرمی) است. این یعنی دارندگان کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس می توانند به صورت چندنفره این اثر را با هم تجربه نمایند. این اتفاق تجربه بهتر و گسترده تری میان جامعه بازیکنان این بازی به وجود می آورد. همچنین قابلیت انتقال سیوها و داده هایتان هم وجود خواهد داشت.

اگر نسخه استاندارد بازی را برای کنسول های نسل هشتمی (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) خریده باشید، قادر نخواهید بود که آن را به نسخه کنسول های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس ارتقا دهید. هرچند می تواند آن را به وسیله قابلیت پشتیبانی از نسل قبل اجرا کنید. با این حال، اگر نسخه کالکتور ادیشن بازی را تهیه کنید، می توانید نسخه ارتقا داده شده و نسل بعدی این اثر را هم استفاده کنید و از ویژگی های خاص کنسول های نسل بعدی استفاده کنید. سونی هنوز اطلاعاتی از جمله قیمت نسخه کالکتور ادیشن را اعلام ننموده اما وعده داده که به ِزودی و در 3 فوریه اطلاعات جدیدی را منتشر خواهد نمود.

هرچند این بازی و به صورت کلی ورزش بیسبال در ایران هواداران زیادی ندارد اما آمدن بازی MLB The Show 21 برای کنسول های ایکس باکس اتفاق مهمی برای هواداران مایکروسافت است. تعیین نیست دلیل اصلی این تصمیم از سوی سونی چه بوده است اما به احتمال زیاد به دلیل حق انتشار بازی و قوانین MLB سونی چنین تصمیمی را اتخاذ نموده است. باید ببینیم که در آینده چه خواهد شد اما کاملاً بعید می رسد که این خبر قابل تعمیم به دیگر آثار انحصاری ساخته شده توسط استودیوهای داخلی سونی باشد و این بازی یک استثنا خواهد بود.

منبع: Gemtasu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 8111

به "سونی MLB 21 را هم زمان با پلی استیشن روی ایکس باکس هم عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی MLB 21 را هم زمان با پلی استیشن روی ایکس باکس هم عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید