صفرخانلو: حق دانشگاه حضور در نیمه نهایی بود، هدفم تیم ملی است

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیررضا صفرخانلو جوان 17 ساله به دلیل آسیب دیدگی آرمین هادی پور در ترکیب تیم دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ برتر تکواندو نهاده شد و در سه مبارزه خود با بهترین عملکرد پیروز از میدان خارج شد.

صفرخانلو: حق دانشگاه حضور در نیمه نهایی بود، هدفم تیم ملی است

صفرخانلو سال 1382 در تبریز به دنیا آمد و تکواندو را نزد استاد حامد جعفری آموخت. سابقه دو سال حضور در لیگ برتر را دارد. صفرخانلو با مبارزات و سبک و سیاقی اجرای تکنیکی که به نمایش گذاشت به خوبی نشان داد که با این سن مناسب و البته تداوم فرایند تمرینات خود می تواند در آینده وزن اول تیم ملی را بیمه کند.

این تکواندوکار جوان در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص آغاز دوباره رقابتهای لیگ گفت: شیوع کرونا تعطیلی رقابتهای ورزشی را در پی داشت و تکواندو نیز از این قاعده مستثنی نبود. همین موضوع باعث شد یک سالی از میدان مسابقه دور باشیم، ولی با این وجود تمرینات خود را به صورت مستمر پیگیری نموده و برای حضور در لیگ آماده شویم.

صفرخانلو ادامه داد: برگزاری لیگ بعد از مدتها یک نکته مثبت بود و همه گیری کرونا باعث شد تا رقابتها به صورت فشرده برگزار گردد. این رقابتها در اوج هیجان و حساسیت و با عطش بالای تکواندوکاران برای حضور در مسابقات در سطح فنی خوبی برگزار گردید و کوشش زیادی از سوی تکواندوکاران شاهد بودیم.

تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد در خصوص حضور کادر فنی تیم ملی در سالن مسابقات گفت: همه تکواندوکاران با هدف حضور در اردوی تیم ملی تمرین می نمایند. با توجه به نظرات اخیر سرمربی تیم ملی، این فرصت در جریان مسابقات لیگ در اختیار تکواندوکاران نهاده شد. موضوعی که باعث بالا رفتن سطح فنی رقابتها شده بود.

وی ادامه داد: مصدومیت آرمین هادی پور کاپیتان دانشگاه آزاد و مرد المپیکی تکواندو ایران باعث شد تا کادر فنی تیم به بنده اعتماد نمایند. سه بار در ترکیب تیم دانشگاه به میدان رفته و رقبای خود را با اختلاف بالا شکست دادم تا پاسخ این اعتماد را بدهم. امیدوارم با این مبارزات توانسته باشم نظر کادر فنی را جلب نموده باشم.

صفرخانلو در انتها گفت: حق تیم دانشگاه آزاد حضور در مرحله نهایی بود که متأسفانه این مهم صورت نگرفت. باید از سرمربی دانشگاه سید نعمت خلیفه و کادر فنی تشکر کنم که به بنده اعتماد کردند و امیدوارم که بتوانم با تداوم تمرینات خود به آرزوی خود که رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی است برسم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7984

به "صفرخانلو: حق دانشگاه حضور در نیمه نهایی بود، هدفم تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفرخانلو: حق دانشگاه حضور در نیمه نهایی بود، هدفم تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید