فقط به دنبال کسب پیروزی مقابل ایران هستیم

به گزارش انوار بلاگ، اسلاون موسی، دستیار سرمربی بوسنی تاکید نمود هدف تیمش در ملاقات مقابل ایران کسب پیروزی است.

فقط به دنبال کسب پیروزی مقابل ایران هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی ایران فردا در ملاقاتی محبت آمیز به مصاف بوسنی و هرزگوین خواهد رفت تا برای رقابت های مقدماتی جام جهانی به مرز آمادگی برسد. اسلاون موسی، دستیار دوسان باژوویچ در نشست خبری پیش از این ملاقات حاضر و مدعی شد قبل از دو ملاقات مقابل هلند و ایتالیا، تمرکز آنها معطوف به مسابقه با ایران خواهد بود.

اسلاون موسی گفت: مطمئنا نتیجه برای ما مهم است، ما کوشش می کنیم بهترین ترکیب ممکن را راهی میدان نموده و برای پیروزی کوشش کنیم. اگرچه این ملاقات محبت آمیز و تدارکاتی است، اما هدف ما پیروز شدن خواهد بود. ما همچنین می خواهیم به بازیکنانی که کمتر بازی نموده و برای اولین بار اینجا هستند میدان دهیم. مهم نیست فردا چه کسی بازی کند، هدف ما پیروزی در این بازی است. ما از جملات کلیشه ای مانند اینکه نتیجه مهم نیست استفاده نمی کنیم.

ما برای این مسابقه آماده می شویم، ایران سال جاری فقط یک بازی انجام داده و ما بر اساس این ملاقات آماده شده و حریف را بررسی نموده ایم. تمام تمرکز ما روی این موضوع است و در حال حاضر نمی توانیم در خصوص هلند و ایتالیا فکر کنیم. شما از شرایط خبر دارید، یک رویارویی مستقیم در آمستردام با هلند و یک پیروزی احتمالی به ما یاری می نماید تا در لیگ ملت ها شانس صعود داشته باشیم.

کاپیتان خود ادین ژکو را در اختیار نداریم و در دفاع نیز با مشکل روبرو هستیم، اما همه کوشش خود را می کنیم تا خوب آماده شویم و نتیجه خوبی مقابل هلند و سپس ایتالیا کسب کنیم.

شرایط آنل احمدهودزیچ؟ در خصوص او مسئله ای وجود ندارد. ارتباط در درجه اول از طرف باشگاه مناسب نبود و آنها اخطار خود را دیر ارسال کردند. ابتدا گفتند مسئله ای برای سفر احمدهودزیچ وجود دارد، اما شرایط در طول روز تغییر کرد، باشگاه با تاخیر این خبر را بیان کرد و من بزرگترین سرزنش را متوجه مالمو می دانم.

بازیکنانی که در باشگاههای خود خوب بازی می نمایند و در عمل بهترین هستند مورد توجه ما قرار می گیرند. در پست های هافبک میانی و دروازهبان کمبود داریم. البته ما کورلوکا و زیلکیچ را در اختیار داریم که اخیرا عملکرد مناسبی داشته اند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6909

به "فقط به دنبال کسب پیروزی مقابل ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط به دنبال کسب پیروزی مقابل ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید