محمدحسین کنعانی زادگان برود، پرسپولیس یک ستاره جذب می نماید

به گزارش انوار بلاگ، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جذب جانشین محمدحسین کنعانی زادگان شروع نموده است.

محمدحسین کنعانی زادگان برود، پرسپولیس یک ستاره جذب می نماید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تعدادی از رسانه های وطنی و قطری از ثبت قرارداد محمدحسین کنعانی زادگان با باشگاه الاهلی قطر خبر داده اند. این درحالی است که کنعانی زادگان در تازه ترین گفتگویی که با بعضی مدیران باشگاه داشته به آن ها تاکید نموده هیچ قراردادی با باشگاه قطری نبسته و در انتظار پیشنهاد اقتصادی نهایی جعفر سمیعی است.

جالب اینجاست با توجه به اتفاقاتی که طی چند سال اخیر اتفاق افتاده و خیلی از آن هایی که با اطمینان قبلی خبر جدایی شان را تکذیب کردند، اما در نهایت از پرسپولیس رفتند؛ یحیی گل محمدی از همین حالا نفراتی که در صورت جدایی احتاقتصادی کنعانی زادگان قرار است جانشین او شوند را زیر ذره بین قرار داده است.

جالب این که طی چند روز اخیر نام های زیادی در فضای مجازی و حتی بعضی رسانه ها منتشر شده است. از محمدرضا خانزاده گرفته تا محمد دانشگر و چند بازیکن دیگر. اما به نظر می رسد یحیی گل محمدی به دنبال جذب یکی از ستاره های فوتبال ایران در خط دفاعی است و باید دید مذاکرات درنهایت به کجا خواهد رسید.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9857

به "محمدحسین کنعانی زادگان برود، پرسپولیس یک ستاره جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدحسین کنعانی زادگان برود، پرسپولیس یک ستاره جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید