مراکز گردشگری و تفریحی کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: بر اساس دستور ویژه استاندار، همه مراکز گردشگری و تفریحی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مراکز گردشگری و تفریحی کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند

مجید صفائی ظهر امروز دوشنبه 19 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله و کنترل بیماری کرونا در استان، اضافه کرد: طبق دستور وزارت خانه، هرگونه پذیریش مسافر در فضاهای ورزشی، مراکز اقامتی بدون مجوز، زائرسراها، مراکز اقامتی دولتی مانند مدارس و خوابگاه ها ممنوع است.

وی با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد همیشه به مهمان نوازی در کشور معروف هستند، توضیح داد: این تصمیم برای سلامتی هم وطنان مان گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بعد از نابودی کامل این ویروس در وقت مناسب با برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها زمینه حضور مسافران و گردشگران را در استان فراهم می کنیم.

صفائی ادامه داد: در ایام نوروز برپایی هرگونه کمپ و چادر در فضاهای عمومی و نیز برگزاری هرگونه جشن و مراسم که موجب تجمع مردمی گردد، ممنوع است.

وی اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر عدم پذیرش مسافران نوروزی در استان، به مسافران توصیه می گردد از سفر به این استان خودداری نمایند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3080

به "مراکز گردشگری و تفریحی کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز گردشگری و تفریحی کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید