معاون سازمان زمین شناسی : گواهی کشف های سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی به بخش خصوصی واگذار می گردد

به گزارش انوار بلاگ، تهران (پانا) - دومین همایش بین المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی با حضور مسئولان، صنعتگران، دست اندرکاران این صنعت و سخنرانان و نمایندگانی از کشورهای استرالیا، آلمان، چین، کانادا و امریکا از هشتم تا دهم بهمن در هتل المپیک تهران برگزار می گردد.

معاون سازمان زمین شناسی : گواهی کشف های سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی به بخش خصوصی واگذار می گردد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دومین همایش بین المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی، معاون اکتشافات معدنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشورگفت: همزمان با برگزاری این همایش تعدادی از گواهی کشف های سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به مزایده گذاشته و به بخش خصوصی واگذار می گردد که در این راستا مجوزهای لازم نیز اخذ شده است.

عباس گل محمدی اضافه نمود: برگزاری و بازگشایی پیشنهادهای مزایده چند محدوده معدنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، انتخاب اکتشافگران برتر، پیشکسوتان برتر اکتشاف، حمایت از منتخبان ایده های ارائه شده در استارتاپ های علوم زمین و معدن و همچنین ایجاد فضاهای B2B از دیگر برنامه های دومین همایش بین المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی خواهد بود.

گل محمدی با بیان این که انتقال فناوری و توسعه مدیریت تخصصی در اکتشاف ها از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی است، اضافه نمود: این نمایشگاه با موضوع ضرورت بازنگری و بروزآوری استراتژی اکتشاف، تسهیل قوانین و دستور العمل های اکتشاف، استفاده از تکنولوژی و دانش روز در حمایت از طرح های نوآورانه و خلاقانه و توانمندسازی منابع انسانی برگزار می گردد

وی با بیان اینکه ایران در زمینه دانش اکتشافات مواد معدنی در سطح قابل قبولی واقع شده است، گفت: طرح اکتشاف سراسری سنگ آهن را پیشنهاد دادیم و امیدواریم با ورود بخش دولتی و حمایت دولت، این طرح هر چه سریعتر عملیاتی گردد ضمن اینکه متوسط حفاری عمیق در دنیا 100 متر است، اما در ایران هنوز در لایه های سطحی اکتشاف قرار داریم که به کمتر از پنج متر می رسد.

محمود بندرچی، رئیس ستاد برگزاری این رویداد نیز گفت: دومین دوره نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی با همکاری سازمان زمین شناسی و اکتشاف موادمعدنی کشور و با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، شرکت تهیه و فراوری مواد معدنی، سازمان نظام مهندسی معدن ایران، خانه معدن ایران و شرکت ملی صنایع مس ایران و همچنین شرکت رستاک پادویژن انجام می گردد.

وی اضافه نمود: دومین همایش بین المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی در فضایی به وسعت 5000 مترمربع در روز های 8 تا 10 بهمن در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

بندرچی گفت: طبق روال برگزاری نمایشگاه های مختلف، حدود 30درصد از سخنرانی های این همایش و نمایشگاه تخصصی توسط سخنرانانی از کشورهای استرالیا، آلمان، کانادا، امریکا و چند کشور دیگر انجام خواهد شد و چالشی درخصوص حضور خارجی ها با توجه به مسائل تحریم نداشته ایم.

رئیس ستاد برگزاری دومین همایش بین المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی اضافه نمود: دومین همایش و نمایشگاه بین المللی اکتشاف موادمعدنی با نگرش ویژه بر توسعه پایدار به عنوان یکی از تخصصی ترین و فنی ترین نمایشگاه هایی است که در خاورمیانه برگزار می گردد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این همایش و نمایشگاه با شماره تلفن های7- 88346455 ستاد برگزاری همایش و نمایشگاه تماس بگیرند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3997

به "معاون سازمان زمین شناسی : گواهی کشف های سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی به بخش خصوصی واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سازمان زمین شناسی : گواهی کشف های سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی به بخش خصوصی واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید