معدن وزنه برداری ایران هستیم، تیم لیگ فزونی وزنه برداری ارتش در کرمانشاه می ماند

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه مسئول تربیت بدنی قرارگاه ارتش در غرب کشور گفت: تیم لیگ رجحان وزنه برداری نیروی زمینی ارتش سال جاری هم در کرمانشاه ماندگار خواهد بود.

معدن وزنه برداری ایران هستیم، تیم لیگ فزونی وزنه برداری ارتش در کرمانشاه می ماند

ایرج امیری در ملاقات با اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، بااشاره به اهتمام و توجه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقوله ورزش، اظهار کرد: فعالیت های خود را در این حوزه در دو بخش قهرمانی و همگانی پیش می بریم.

وی توضیح داد: تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش در بخش قهرمانی هیات های ورزشی مختلفی دارد و در طول سال هم بنا به تقویم سالیانه خود مسابقات ورزشی را در رشته های گوناگون برگزار می نماید. همچنین در بخش همگانی هم برای سربازها، کادر اجرایی و خانواده های آنها بصورت منظم برنامه هایی را اجرا می کنیم.

وی از اجرای طرحی جدید برای سربازها در تربیت بدنی ارتش اطلاع داد و گفت: طی سالهای گذشته برای سربازها برنامه های مختلف مهارت آموزی در رشته های فنی و حرفه ای اجرا می شد، اما اخیرا یک برنامه جدید هم در دستور کار قرار گرفته و آن هم مهارت آموزی در حوزه ورزش است.

امیری توضیح داد: طبق این طرح در رشته های ورزشی که امکان درآمدزایی از آنها وجود دارد، برای آنها دوره آموزشی می گذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتقال تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش به کرمانشاه طی سال گذشته اشاره نمود و گفت: انتقال این تیم با پیگیری های زیاد سردار آریانفر فرمانده سابق قرارگاه ارتش در غرب کشور صورت گرفت و این تیم با نام کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر شرکت کرد.

مسئول تربیت بدنی قرارگاه ارتش در غرب کشور گفت: کرمانشاه معدن ورنه برداری ایران است و کوروش باقری، کیانوش رستمی، کیاقدمی و حافظ قشقایی از این استان بر فراز قله های افتخار وزنه برداری ایران ایستاده اند، بنابراین برای انتقال این تیم به کرمانشاه کوشش زیادی کردیم.

وی اضافه نمود: تربیت بدنی ارتش تیم های لیگی زیادی دارد که معمولا هرکدام در یک استان قرار گرفته اند و کرمانشاه نیز به پایگاه وزنه برداری تربیت بدنی ارتش تبدیل شده است.

امیری تاکید نمود: البته در رشته های دیگر مثل کشتی، شنا، تکواندو و ...هم صندلی خوبی در ایران داریم، اما برنامه داریم که برای سال آینده نیز تیم وزنه برداری در کرمانشاه باقی بماند.

وی در ادامه در مورد شرایط زیرساختی تربیت بدنی ارتش در کرمانشاه هم گفت: سرانه فضای ما کافی نیست و در این راستا بدنبال همکاری متقابل با هیات ها و ادارات مختلف هستیم.

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک انجمن ورزشی نویسان استان با تربیت بدنی قرارگاه ارتش در غرب کشور از نتایج این نشست بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9608

به "معدن وزنه برداری ایران هستیم، تیم لیگ فزونی وزنه برداری ارتش در کرمانشاه می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معدن وزنه برداری ایران هستیم، تیم لیگ فزونی وزنه برداری ارتش در کرمانشاه می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید