معرفی ابزار کار های مختلف به خردسالان در با چی

به گزارش انوار بلاگ، مهین جواهریان کارگردان انیمیشن با چی موضوع این اثر را معرفی مهارت ها و همچنین ابزار های مختلف کار به خردسالان بیان نمود.

معرفی ابزار کار های مختلف به خردسالان در با چی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، مهین جواهریان کارگردان انیمیشن با چی از تولیدات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، موضوع این اثر را معرفی مهارت ها و همچنین ابزار های مختلف کار به خردسالان بیان کرد.

جواهریان درباره گروه سنی مخاطبان و موضوع این انیمیشن گفت: با چی برای گروه سنی 3 تا 6 سال یعنی خردسال ساخته شده، موضوع این انیمیشن معرفی ابزار کار های مختلف به خردسالان در قالب ترانه، موسیقی و ضرب آهنگ است.

وی با اشاره به معرفی مهارت ها در انیمیشن با چی، مطرح نمود: من سال ها برای گروه سنی کودک کار می کردم، ولی در تجربه قبلی خودم انیمیشن زر زری، کاکل زری را برای خردسالان ساختم که اثر موفقی بود. با چی دومین تجربه من در زمینه انیمیشن برای خردسالان است.

جواهریان درباره تکنیک ساخت این اثر گفت: برای ساخت این انیمیشن از تکنیک کات اوت کامپیوتری استفاده شده است.

در این انیمیشن 6 دقیقه ای برخی ابزار های کار بنایی، باغبانی و کشاورزی، خیاطی و کفاشی به بچه ها در قالب شعر و ترانه و موسیقی معرفی شده است.

مهین جواهریان علاوه بر کارگردانی فیلم انیمیشن 6 دقیقه ای با چی، کار گرافیک این اثر را بر عهده داشته است و کار استوری بورد و استوری ریل را سمانه فضل الله اسدی، پس زمینه امیرهوشنگ مشخص و کار ریگ را پژمان فیروز بخت انجام داده اند.

از نگار زنجانی زاده و پژمان فیروزبخت نیز به عنوان انیماتور، محمد ناصری تدوین گر و چنگیز صیاد به عنوان مسئول صدای این فیلم نام برده شده است.

پیش تر نیز انیمیشن های زری زری کاکل زری، بارون میاد جرجر، مجموعه عروسیه عروسی شامل تاج خروسی، گندوم دونه دونه، تور سفید و عروسی شاپرک از مهین جواهریان به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان تولید شده است.

انیمیشن با چی در بهمن سال 1398 در سی وپنجمین بازار بین المللی فیلم کلرمون فران 2020 فرانسه نیز معرفی گشت.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4235

به "معرفی ابزار کار های مختلف به خردسالان در با چی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ابزار کار های مختلف به خردسالان در با چی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید