هشدار علوم پزشکی آذربایجان غربی نسبت به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای آینده

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می گردد طی روهای آینده تعداد بیماران بستری و فوتی کووید 19 در استان افزایش خواهد یافت.

هشدار علوم پزشکی آذربایجان غربی نسبت به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای آینده

دکتر جواد آقازاده امروز 11 تیر در چهل و هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کووید 19 درباره شرایط آذربایجان غربی در روزهای آینده بابیان اینکه آذربایجان غربی به پیک بیماری نرسیده است و در حال حاضر مراحلی از موج اول را طی می نماید، اضافه نمود: با شرایط موجود در روزهای آینده تعداد بیماران بستری و فوتی کووید 19 در استان افزایش خواهد یافت.

آقازاده بابیان اینکه در حال حاضر بیمارستان های طالقانی، امام خمینی (ره) و امام رضا (ع)، ارومیه بیماران مبتلا به کووید 19 را پذیرش می نمایند،اظهار کرد: با تکمیل ظرفیت بیمارستان های ذکر شده، در روزهای آینده بیمارستان مطهری ارومیه نیز بیماران مبتلا به کووید 19 را در ارومیه پذیرش خواهد نمود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره ثبت رکورد جدید در تعداد بیماران بستری در استان گفت: متاسفانه دیروز 853 نفر بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در استان بستری شده است که از این تعداد 328 نفر به طور قطعی مبتلا به کووید 19 بوده و 525 نفر مشکوک به کرونا هستند. همچنین 49 بیمار به ونتیلاتور وصل است که از این تعداد 19 بیمار قطعا مبتلا به کووید 19 هستند.

به گزارش خبرنگاران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان درباره تجهیزات درمانی استان بیان نمود: در ماه گذشته 4 دستگاه سی تی اسکن وارد استان شده است و هیچ مسئله ای برای تامین تجهیزات درمانی وجود ندارد و مجوز ایجاد بخش جدید برای پذیرش بیماران مبتلا به کووید 19 را داریم.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5056

به "هشدار علوم پزشکی آذربایجان غربی نسبت به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار علوم پزشکی آذربایجان غربی نسبت به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید