وزیر نیرو: هنوز اوج بار مصرف پیش رو است

به گزارش انوار بلاگ، تهران (پانا) - وزیر نیرو می گوید هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشت ایم، ولی دیروز با مصرف 61 هزار و 800 مگاوات نسبت به تیر گذشته که کمتر از 59 هزار مگاوات بود از گرمای زودرس و اوج مصرف با خبر شدیم.

وزیر نیرو: هنوز اوج بار مصرف پیش رو است

به گزارش صدا و سیما، رضا اردکانیان، گفت: همه توان صنعت برق به ویژه در این ایام به کار گرفته شده است که همه واحدهای تحت تعمیر حتی دو هفته زودتر از روال هرسال به مدار بیایند. ما در نظر داریم جابجایی مصرف بار در واحدهای صنعتی بزرگ انجام شود و من حتی از بعضی صنایع خبر دارم که در اوج همکاری تصمیم گرفته اند تعطیلات تابستانه خود را که معمولاً در شهریور است به تیر منتقل کنند.

وی ادامه داد: بعضی مکان ها حتی شیفت ها را تغییر داده اند و من این جا از همه خانواده های کارگران که همراهی کرده اند سپاسگزاری می کنم. نیروهای مسؤول به ویژه نیروهای انتظامی هم همراهی خوبی داشتند و در جهت شناسایی دستگاه های غیر مجاز تولید رمز ارزها گام های مؤثری برداشتند. در همین روزهای گذشته هزاران دستگاه تولید رمز ارز که در سراسر کشور فعال بوده اند شناسایی و ضبط شده اند و مراجع قانونی با آن ها برخورد می کند.

وزیر نیرو در خصوص خاموشی ها توضیح داد: ما در عین اینکه خاموشی های احتمالی را اعلام می کنیم، اما نقطه اتکای ما خود مردم هستند که اگر خاموشی رخ داد مردم بدانند هر خاموشی در دوره زمانی اعلام شده است. خوشبختانه با همکاری مردم به ویژه در مصرف دستگاه های سرمایشی و رساندن آن برودت به حد آسایش که 25 و 24 درجه است مسئله ای نخواهیم داشت.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9875

به "وزیر نیرو: هنوز اوج بار مصرف پیش رو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نیرو: هنوز اوج بار مصرف پیش رو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید