وزیر کشور: مراسم عزاداری در اماکن سربسته ممنوع است

به گزارش انوار بلاگ، وزیر کشور گفت: با پیشنهاد وزارت بهداشت در جلسه قرارگاه امروز مصوب شد که از امشب در اماکن سربسته مراسم عزاداری نباشد و همچنین دسته روی در خیابان ها هم ممنوع خواهد بود.

وزیر کشور: مراسم عزاداری در اماکن سربسته ممنوع است

به گزارش صداوسیما، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد ملی کرونا با اعلام این خبر اضافه نمود: گزارش های نامناسبی از رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی در بعضی هیات های عزاداری رسیده است که ضمن تشکر از مردم عزیزی که در این شب ها رعایت کردند، اما انجام آ ن (مراسم های عزاداری) در اماکن سرپوشیده ما را دچار مشکل می کند.

وی اضافه نمود: پیشنهاد نو با شرایط نو با پیشنهاد وزارت بهداشت در جلسه قرارگاه امروز مصوب شد که از امشب در اماکن سربسته مراسم عزاداری نباشد و همچنین دسته روی در خیابان ها هم ممنوع خواهد بود.

وزیر کشور گفت: این دو پیشنهاد در جلسه امروز قرارگاه مصوب شد و از هیات ها تقاضا داریم این مسایل را رعایت کنند که مسئولیت اجرای این مصوبه با سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت بهداشت خواهد بود.

رحمانی فضلی اضافه نمود: بعضی مجالس در خانه های برگزار می شود که از مردم تقاضا داریم مراعات کنند که اگر هماهنگی برای همراهی نباشد نمی توانیم در این خصوص پیروز عمل کنیم.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10414

به "وزیر کشور: مراسم عزاداری در اماکن سربسته ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: مراسم عزاداری در اماکن سربسته ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید