شرایط سیاه کرونا در گلستان

به گزارش انوار بلاگ، گزارش های مقامات استان گلستان از شرایط فوق بحرانی کرونا در این استان حکایت دارد. امروز نماینده علی آباد کتول در نشست علی مجلس تاکید نمود که شرایط این استان سیاه است.

شرایط سیاه کرونا در گلستان

ستاد فوق العاده استانی مقابله با کرونا در گلستان روز گذشته بر گزار شد.

در این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفته: در حال حاضر یک هزار و 302 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 149 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که 53 نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

فاضل ادامه داد: در حال حاضر تمام شهرهای استان در شرایط قرمز هستند و فقط روز گذشته 297 بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند.

او با اشاره به اینکه 12 نفر در 24 ساعت گذشته بر اثر کرونا در استان فوت کردند، تاکید نمود: به شدت با مشکل اکسیژن و تخت بیمارستانی روبرو هستیم و نگرانی شدید کمبود تخت داریم.

او تاکید نمود که شرایط استان وخیم است.

در این جلسه مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان از تصمیمات دیرهنگام انتقاد کرد.

امیر محمدپور گفت: متاسفانه مردم می بینند ما می گوییم شرایط بحرانی است اما خبری از اجرای محدودیت ها نیست و می گویند آن روزی که 300 بستری داشتیم همه جا را تعطیل کردند اما امروز با وجود بحرانی بودن شرایط خبری از تعطیلی نیست.

در این جلسه فرماندار ویژه گنبد کاووس از شرایط نامناسب این شهر سخن گفت.

پیشنهاد تعطیلی یک هفته ای استان هم مطرح شد که معاون سیاسی امنیتی استانداری تاکید نمود این تصمیم در اختیار ستاد ملی کرونا و وزارت کشور است.

احسان مکتبی بر اساس پیشنهاد و موافقت نایب رئیس اتاق اصناف گلستان به اسم نمایندگان اصناف و با توجه به معین شدن دستورالعمل شرایط قرمز، گفت از صبح فردا تا ظهر روز شنبه تمامی مشاغل گروه های دو، سه و چهار فعالیتشان ممنوع است و تمام پروتکل های شرایط قرمز در تمام شهرهای استان در این بازه زمانی باید اجرایی گردد.

نوروزی: گلستان در شرایط سیاه کرونا است

رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری درباره شرایط استان گلستان گفت: دولت باید اقدام عاجل کند.

او از علی نیکزاد که ریاست نشست را بر عهده داشت خواست دستور دهد تیمی از مجلس به همراه دولت به منطقه اعزام گردد، متاسفانه در شرایط سیاه کرونا شاهد قطعی 6 تا 8 ساعته برق هستیم.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: همان طور که به استان خوزستان و سیستان و بلوچستان توجه می گردد انتظار است که به استان گلستان توجه گردد، گلستان به حمایت مجلس و دولت احتیاج دارد زیرا از شرایط مطلوبی برخوردار نیست.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این نماینده، گفت: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد، وزارت بهداشت هم باید یاری کند.

شرایط کرونا در دو استان شمالی مازندران و گیلان هم بسیار وخیم گزارش شده گفته می گردد فاجعه ای در راه است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10223

به "شرایط سیاه کرونا در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سیاه کرونا در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید