پرداخت 192 میلیارد تومان تسهیلات به اصناف آسیب دیده از کرونا

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت 192 میلیارد و 796 میلیون تومان تسهیلات به مشاغل و کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا در استان اطلاع داد.

پرداخت 192 میلیارد تومان تسهیلات به اصناف آسیب دیده از کرونا

علی آشتاب در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان که امروز 19 اسفندماه برگزار گردید با اشاره به حوزه فعالیت و خدمت رسانی گسترده دستگاه های اجرایی عضو اظهار کرد: با توجه به سرانجام سال مدیران خدمات بزرگی که در استان صورت گرفته را اطلاع رسانی برسانند تا مردم از فعالیت ها و خدماتی که این دستگاه ها در سطح استان به آن ها می گردد اطلاع کافی داشته باشند.

وی به حمایت های دستگاه های اجرایی شورای هماهنگی از کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا در طی امسال اشاره نمود و اضافه کرد: تا به امروز 192 میلیارد و 796 میلیون تومان تسهیلات کرونا به 20 هزار و 897 پرونده با اشتغال 24 هزار و 514 نفر در استان پرداخت شده است.

آشتاب با اشاره به خدمات بهزیستی استان، توضیح داد: روز گذشته با کوشش ها و زحمات همکاران سازمان بهزیستی همزمان با سراسر کشور 104 مرکز مثبت زندگی با هدف به حداقل رساندن تردد و رفت و آمدهای غیرضروری مددجویان، ارائه خدمات توانبخشی و اجتماعی، ارتقای سلامت اجتماعی و اجرای طرح های غربالگری و مشاوره ژنتیک افتتاح شد که جای تقدیر دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به تأکیدات وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر لزوم شفافیت همه خدمات ارائه شده به مردم، گفت: در زمینه تسهیلات ارزان قیمت به طرح های مالی استان تمام آمار و اطلاعات افراد بهره مند شده از این تسهیلات در سامانه اطلاع رسانی این اداره کل بارگذاری شده و در معرض دید مردم قرار گرفته که دیگر دستگاه های مجموعه وزاتخانه متبوع نیز خدمات خود را در شبکه اجتماعی و فضای مجازی به اطلاع مردم برسانند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 8483

به "پرداخت 192 میلیارد تومان تسهیلات به اصناف آسیب دیده از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 192 میلیارد تومان تسهیلات به اصناف آسیب دیده از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید