پیش نیازهای مربوط به دلایل ساخت و سازهای غیرمجاز باید آنالیز گردد

به گزارش انوار بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: قبل از اصلاح قانون ماده صد، پیش نیازهای مربوط به دلایل ساخت و سازهای غیرمجاز باید آنالیز و مدنظر قرار گیرد.

پیش نیازهای مربوط به دلایل ساخت و سازهای غیرمجاز باید آنالیز گردد

محمد عزتی با اشاره به برگزاری جلسه آنالیز لایحه اصلاح قانون ماده صد شهرداری ها، اظهار کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف در محل کمیسیون عمران مجلس تشکیل شد، لایحه اصلاح قانون ماده صد شهرداریها مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

او ادامه داد: به عنوان عضو کمیسیون شهرداری های کلانشهرهای کشور در این جلسه ضرورت آنالیز پیش نیازهای مربوط به دلایل ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کردم که با موافقت اعضای حاضر از جمله قضات، نمایندگان مجلس و نمایندگان وزارت ها روبرو شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز عنوان نمود: در اصلاح قانون ماده صد شهرداری ها، در شرایط موجود باید پیش نیازهای مربوط به دلایل ساخت و سازهای غیرمجاز نظیر اسناد قولنامه ای، ضوابط و مقررات شهرسازی از جمله حدنصاب و ... که شهروندان را به سمت تخلفات ساختمانی سوق می دهد، در نظر گرفته گردد.

او اضافه کرد: همچنین مشخص تکلیف اراضی واقع در کاربری های عمومی و ... نیز قبیل از اصلاح قانوان ماده صد شهرداری ها باید مدنظر قرار بگیرد.حمیدرضا ایازی خبرنگار خبرنگاران در تبریز

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7947

به "پیش نیازهای مربوط به دلایل ساخت و سازهای غیرمجاز باید آنالیز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش نیازهای مربوط به دلایل ساخت و سازهای غیرمجاز باید آنالیز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید