پیگرد قانونی آلوده کنندگان رودخانه شادچای استان تهران

به گزارش انوار بلاگ، رئیس اداره محیط زیست شهرستان شهریار با اشاره به شرایط تخلیه پساب بعضی واحد های معدنی و صنعتی به رودخانه شادچای، گفت: آلوده کنندگان این رودخانه تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

پیگرد قانونی آلوده کنندگان رودخانه شادچای استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در بازدید مشترک محیط زیست استان تهران و آب منطقه ای از رودخانه شادچای در مرز شهرستان های شهریار و قدس، معضلات محیط زیستی این رودخانه آنالیز و برضرورت برخورد قانونی و فوری با آلوده نمایندگان این رودخانه تاکید شد.

شیدا اکار رئیس اداره محیط زیست شهرستان شهریار، گفت: به منظور آنالیز شرایط تخلیه پساب بعضی واحد های معدنی و صنعتی به رودخانه شادچای، پایش میدانی و بازدید مشترک از این منطقه در خاتمه هفته گذشته انجام شد.

وی اضافه نمود: از آنجاییکه آبرفت ها و مواد معلق ورودی بالادست منجر به تغییر کیفیت فیزیکی جهت این رودخانه شده بود، اداره محیط زیست شهرستان در حیطه وظایف ذاتی خود به شناسایی واحد هایی که پساب واحد تحت مدیریت خود را به رودخانه تخلیه می نمایند، اقدام کرد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان شهریار خاطر نشان کرد: در این خصوص برای واحد هایی که ملاحظات زیست محیطی من جمله استفاده مستمر از تجهیزات لازم برای زلال سازی و کاهش مواد معلق پساب شستشوی شن و ماسه و برخورداری از سیستم های مناسب تصفیه پساب را رعایت نکرده اند، از سوی اداره محیط زیست شهرستان شهریار اخطاریه قانونی مهلت دار صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این واحد ها چند واحد معدنی و یک واحد صنایع غذایی است، گفت: در صورت عدم توجه به اخطاریه صادره این واحد ها تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت و نظارت و پیگیری در اینخصوص تا برطرف آلودگی به انجام می رسد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6143

به "پیگرد قانونی آلوده کنندگان رودخانه شادچای استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگرد قانونی آلوده کنندگان رودخانه شادچای استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید