چگونه بلیط کانادا را ارزان بخریم؟

به گزارش انوار بلاگ، دانستن راهکارهایی برای خرید ارزان بلیط کانادا در این بازار شلوغ و پر از تلاطم می تواند به نفع شما تمام گردد. اگر قصد سفر به هر یک از شهرهای کانادا مانند مونترال، تورنتو و ونکوور را دارید و یا به دلیل مسائل کاری، تحصیلی و … این کشور از مقاصد پر رفت و آمد شماست، در ادامه مطلب خواهیم گفت که چگونه بلیط تهران کانادا را با قیمتی مناسب تر از همواره خریداری کنید.

چگونه بلیط کانادا را ارزان بخریم؟

بالا بودن سطح فرهنگ و رفاه اجتماعی، زیبایی های طبیعی و جاذبه های تاریخی دلیلی بر آن شده اند تا به مقاصد پرطرفدار برای ایرانیان تبدیل گردد. اما از آنجا که پرواز به این کشور از مبدا ایران جز طولانی ترین و البته گران ترین پروازهای بین قاره ای محسوب می گردد، ضروری است مسافران این جهت راه های خرید ارزان بلیط کانادا را یاد بگیرند.

مدارک مورد احتیاج برای خرید بلیط کانادا

پیش از به خاطرسپردن ترفندهای خرید ارزان بلیط کانادا ضروری است بدانید که برای ورود به این کشور ابتدا ضروری است برای دریافت اقدام کنید. در واقع داشتن ویزا از مدارک مورد احتیاج برای خرید می باشد.

در ادامه مدارکی را که باید براتی دریافت ویزای کانادا ارائه دهید آنالیز می کنیم.

  • اصل پاسپورت متقاضی با حداقل شش ماه اعتبار به انضمام کلیه پاسپورت های قدیمی که در آن ها ویزا درج شده است.
  • یک قطعه عکس جدید 3.5*4.5 زنگی با زمینه سفید
  • ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  • ترجمه سند ازدواج در صورت هم سفر بودن با همسر
  • ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل در صورت همراهی فرزندان
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی برای هر یک از متقاضیان به صورت جداگانه
  • مدارک اقتصادی، شامل نامه تمکن بانک به انگلیسی و ممهور به مهر امور بین الملل بانک به همراه گردش چهار ماهه حساب که نشان دهنده میزان درآمد ماهیانه متقاضی باشد. در صورتی که گواهی سپرده بلند مدت، گواهی خرید اوراق یا سهام بهادار، سند اتومبیل و اجاره نامه نیز دارید ارائه دهید. (مدت اعتبارنامه تمکن اقتصادی و ریز پرینت 4 ماه آخر یک ماه است)
  • ترجمه اسناد ملکی
  • مدارک شغلی:
  • کارمندان: گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی روی سربرگ شرکت (با ذکر تاریخ آغاز به کار، عنوان شغلی و درآمد سالیانه، نام مدیر یا سوپروایزر، مدت زمان معین شده با مرخصی)، ترجمه فیش حقوقی دو ماه آخر، ترجمه لیست بیمه دو ماه آخر، ترجمه حکم کارگزینی.
  • کارفرمایان: ترجمه آگهی تأسیس، آگهی تغییرات و آگهی تصمیمات شرکت در روزنامه رسمی، ترجمه لیست بیمه و فیش حقوقی 2 ماه آخر کارمندان، ترجمه آخرین لیست اقتصادیاتی پرداخت شده، نامه تمکن بانکی شرکت و ریز پرینت 4 ماه آخر به لاتین
  • تجار: ترجمه کارت بازرگانی، گواهی اتاق بازرگانی، ترجمه آخرین لیست اقتصادیاتی پرداخت شده، ترجمه لیست پرداخت بیمه
  • پزشکان: ترجمه پروانه دائم طبابت، کارت نظام پزشکی، ترجمه پروانه مطب، ترجمه آخرین لیست اقتصادیاتی پرداخت شده، ترجمه لیست پرداخت بیمه.
  • مهندسان: ترجمه نظام مهندسی یا جواز ساخت
  • کارخانه داران و صاحبان مشاغل آزاد: ترجمه پروانه بهره داری، ترجمه جواز کسب، ترجمه آخرین لیست اقتصادیاتی پرداخت شده، ترجمه لیست پرداخت بیمه.
  • بازنشستگان: ترجمه حکم بازنشستگی و ترجمه فیش حقوقی دو ماه آخر بازنشستگی (در صورت افزایش حقوق، ترجمه حکم افزایش حقوق بازنشستگی ارائه گردد)
  • دعوت نامه: شامل معینات کامل دعوت نماینده و متقاضی، آدرس و تلفن، مدت زمان اقامت و هرگونه موارد دیگر دعوت نامه پس از تنظیم باید به مهر و امضای دفتر ثبت (Notary Public) برسد.
  • مدارک دعوت نماینده: ارائه کارت شهروندی Canadian Citizenship Card))، پاسپورت کانادایی، شناسنامه کانادایی (Canadian Birth Certificate)، یا کارت اقامت (PR CARD) از سوی فرد دعوت نماینده الزامی است. همچنین سایر مدارک فرد دعوت نماینده شامل، گواهی اشتغال به کار، نامه بانک، برگه های اقتصادیاتی Notice of Assessment)) و فرم های T4 و T1 تأثیر بسیار زیادی درروند نتیجه درخواست ویزای فرد دعوت شونده دارند (فرم های T4 و T1 برگه های اقتصادیاتی پرداخت شده شخص دعوت نماینده در کشور کانادا می باشد).
  • در صورت نداشتن دعوت نامه، ارائه رزرو هتل و توضیح برنامه سفر به همراه رزرو بلیط رفت و برگشت کانادا الزامی است.
  • ترجمه رضایت نامه محضری برای همراهی فرزندان که بدن یکی از والدین قصد مسافرت دارند. رضایت نامه باید از سوی کسی باشد که آن ها را همراهی نمی کند.

کدام ایرلاین ها از تهران به کانادا پرواز دارند؟

16 تا 19 ساعت زمان پرواز تهران به کانادا است. زمانی طولانی که بسیار خسته نماینده به نظر می آید. اما انتخاب یک پرواز مناسب می توانید نقشی مهم در راحتی سفر به کانادا داشته باشد.

مسافران کانادا برای سفر به هریک از شهرهای این کشور باید از پروازهای خارجی استفاده نمایند چرا که هیچ یک از ایرلاین های داخلی در این جهت فعال نبوده و خرید بلیط کانادا با شرکت های هواپیمایی داخلی امکان پذیر نمی باشد.

هواپیمایی امارات، هواپیمایی قطر، هواپیمایی لوفت هانزا، هواپیمایی ترکیش و … از ایرلاین های فعال در جهت تهران به کانادا هستند و هر یک با توجه به جهت پروازی خود با یک یا چند توقف شما را به مقصد می رسانند.

به دلیل ایتکه جهتهای پروازی هر ایرلاین در دوره های زمانی مختلف متغیر است. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید بلیط به هرکدام از شهرهای کانادا و انتخاب ایرلاین از جهت و تعداد توقف ها اطلاع پیدا کنید.

زمان مناسب را برای خرید بلیط انتخاب کنید

انتخاب زمان مناسب برای خرید بلیط کانادا یکی از ترفندهای خرید ارزان بلیط هواپیما می باشد.

این ترفند را افرادی می توانند به کار برند که محدودیت زمانی برای سفر ندارند. اگر جز این افراد هستید از سفر به کانادا در ایام کریسمس، تعطیلات زمستانه و زمان برگزاری فستیوال های عظیم صرف نظر کنید، چرا که قیمت بلیط هواپیما در این ایام گران تر از دیگر روزهای سال است.

علاوه بر ایام تعطیل، روزهای هفته هم در معین قیمت بلیط هواپیما موثر هستند. به طور معمول قیمت بلیط در روزهای وسط هفته ارزان تر از روزهای پایانی هفته هستند. بنابراین هنگام انتخاب بلیط هواپیما به روز و ساعت بلیط توجه کنید.

به نوع ایرلاین و یک یا چند توقفه بودن پرواز توجه کنید

همانطور که در پاگراف های قبل اشاره شد، تمام پروازهای کانادا با توقف انجام می شوند. بعضی از پروازها مانند پرواز لوفت هانزا در جهت تهران - فرانکفورت - ونکوور با یک توقف و بعضی مانند پرواز قطر در جهت تهران - دوحه - مونترال - ونکوور با چند توقف انجام می شوند. به طور معمول پروازهای چند توقفه ارزان تر از پروازهای یک توقفه هستند.

علاوه بر تعداد، زمان توقف نیز در قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار است. ساعت نرمال توقف ها در هر پرواز بین 3 تا 5 ساعت است و پروازهایی که توقف آن ها بیش از 5 ساعت به طول بیانجامد ارزان تر از دیگر پروازها هستند. بنابراین می توانید با انتخاب پروازهای چند توقفه یا با توقف طولانی در هزینه های خرید بلیط هواپیما صرفه جویی کنید.

برای دریافت خدمات تازه واردین به کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 8728

به "چگونه بلیط کانادا را ارزان بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بلیط کانادا را ارزان بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید