کاهش تعداد بستری شدگان مبتلا به کرونا در استان سمنان

به گزارش انوار بلاگ، استاندار سمنان از کاهش تعداد بستری شدگان مبتلا به کرونا در این استان خبر داد و گفت: همچنان استان سمنان در شرایط هشدار قرار گرفته است.

کاهش تعداد بستری شدگان مبتلا به کرونا در استان سمنان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از استانداری سمنان، علیرضا آشناگر در سرانجام جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا با اشاره به آخرین شرایط استان سمنان از لحاظ شیوع کرونا گفت: با وجود تغییر شرایط شهرستان های آرادان، سرخه و مهدیشهر به رنگ زرد و بهبود شرایط شهرستان گرمسار، همچنان استان سمنان در شرایط هشدار واقع شده است.

وی افزود: در مقایسه با گذشته تعداد 10 نفر از بستری شدگان مراکز بیمارستانی استان کاهش یافته و فرایند مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی استان نیز رو به کاهش است.

استاندار سمنان افزود: ممنوعیت برگزاری تجمعات عمومی مانند آیین های ازدواج، عزاداری، همایش ها و تجمعات اداری کماکان به قوت خود باقی بوده و محدودیت های اعمال شده در شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی نیز تا زمان تغییر شرایط به زرد یا سفید ادامه خواهد یافت.

آشناگر با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و دغدغه مردم و مسئولان به چگونگی برگزاری آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان بیان کرد: مقرر شد طی هفته آینده دستورالعمل چگونگی برگزاری این آیین توسط وزارت کشور و سایر دستگاه های ذی ربط تدوین و برای تصویب نهایی به ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ارائه شود.

وی از آمادگی استان سمنان برای بازگشایی مراکز آموزشی و آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور خبر داد از مردم خواست تا با زدن ماسک، ماندن در خانه و خارج نشدن از منزل یاریگر کادر بهداشت و درمان استان سمنان باشند.

4078/4062/

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5996

به "کاهش تعداد بستری شدگان مبتلا به کرونا در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تعداد بستری شدگان مبتلا به کرونا در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید