کمبود اکسیژن در جنوب غرب ، مرگ و میر این اپیدمی با جنگ تفاوتی ندارد

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به مرگ و میر بیماران کرونا در این منطقه گفت: اکنون در شرایط جنگی قرار داریم و تنها بوی باروت استشمام نمی گردد و رنگ خون دیده نمی گردد.

کمبود اکسیژن در جنوب غرب ، مرگ و میر این اپیدمی با جنگ تفاوتی ندارد

دکتر مهدی کریمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: همچنان فرایند ابتلا به بیماری، بستری و فوتی ها در جنوب غرب خوزستان افزایشی است و ظرفیت بیمارستان ها تکمیل است.

وی گفت: با وجود تامین نشدن نیرو، به صورت مستمر در حال راه اندازی بخش های نو برای پذیرش بیماران کرونا هستیم. با توجه به اینکه در تامین نیرو به ما یاری نکردند، در مصلای آبادان و مسجد جامع خرمشهر بیماران تنها به صورت سرپایی پذیرش می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به کمبود اکسیژن در این منطقه اضافه کرد: با افزایش دما و رطوبت هوا، مجددا کمبود اکسیژن دامن گیر ما شده است. در این شرایط دمایی بالا، دستگاه های اکسیژن ساز خراب می شوند و حتی فرآیند فراوری اکسیژن مختل می گردد و دچار کمبود اکسیژن می شویم.

وی گفت: همچنان با کمبود و خستگی نیرو روبرو هستیم؛ اکنون در شرایط جنگی قرار داریم و تنها بوی باروت استشمام نمی گردد و رنگ خون دیده نمی گردد. مقدار مرگ و میر این اپیدمی با جنگ تفاوتی ندارد.

کریمی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ظرفیت، از نیروهای کادر درمانی استفاده می گردد و به آن ها ظلم شده است. اگر این نیروها در حال ادامه ارائه خدمات هستند، جهادی کار می نمایند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10646

به "کمبود اکسیژن در جنوب غرب ، مرگ و میر این اپیدمی با جنگ تفاوتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود اکسیژن در جنوب غرب ، مرگ و میر این اپیدمی با جنگ تفاوتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید