گیم پلی The Lords of the Fallen برای اولین بار نمایش داده شد

به گزارش انوار بلاگ، بازی لردز آف د فالن (Lords of the Fallen) در سال 2014 عرضه شد. این بازی یک عنوان در سبک سولز لایک بوده و هواداران بسیار زیادی داشت. حال با گذشت نزدیک به 7 سال از عرضه شماره 1، حال نوبت به عرضه شماره 2 رسیده است. دنباله عنوان لردز آف د فالن حدود 4 ماه پیش معرفی گردید. حال شرکت ناشر تصمیم به انتظار تریلر نو از این بازی گرفته است.

گیم پلی The Lords of the Fallen برای اولین بار نمایش داده شد

در تریلر نو ما شاهد گیم پلی مجذوب نماینده لردز آف د فالن نو هستیم. دنیای این بازی در سبک فانتزی تاریک بوده و مبارزات نیز بسیار خشن هستند. در این تریلر شرکت ناشر از میلی الکاک (Milly Alcock) استفاده نموده تا تریلر مجذوب نمایندهتر بشود. این شرکت در تریلر قبلی نیز از یکی از بازیگران معروف استفاده نموده بود.

دنباله سری لردز آف د فالن حدود 1000 سال بعد از بازی قبلی جریان دارد. کرکتر اصلی در دنیایی میان مردگان و زندگان حضور دارد. این دنباله حدود 5 برابر میزان بزرگتری نسبت به عنوان قبلی دارد. از این رو یک بازی بسیار گسترده و پر محتوا است. نکته اینجاست که به علت سبک سولز لایک که دارد، برای هواداران این سبک حال و هوای آشنایی خواهد داشت. سیستم مبارزات نیز به سبکی طراحی شده تا در عین روان بودن، سخت هم باشد.

در تریلر عرضه شده، ما تنها قسمتی از این بازی را مشاهده کردیم. اینطور که به نظر می رسد بازیکنان برای اتمام این بازی مسیر طولانی ای را باید طی نمایند. برای داشتن یک تجربه خوب در این بازی، کاربران باید به سرعت در مبارزه این بازی ماهر بشوند. این قانون در خصوص بیشتر عناوین سولز لایک صدق می نماید. نکته مثبت اینجاست که در این بازی تنوع بسیار زیادی از سلاح های مختلف وجود دارد. به همین علت بازیکنان می توانند با توجه به سبک بازی کردن خود یکی را انتخاب نموده و لردز آف د فالن را به پیش ببرند.

شرکت سازنده خاطرنشان کرد که این بازی دارای بخش چند نفره به شکل کوآپ هم هست. این برای افرادی است که دوست دارند این بازی را به صورت چند نفره تجربه نموده و با دوستان به اتمام برسانند. هنوز تاریخ عرضه رسمی دنباله لردز آف د فالن اعلام نشده است. تنها چیزی که گفته شده این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

با گذشت نزدیک به 7 سال از عرضه اولین بازی این مجموعه، هواداران به شدت منتظر دنباله آن هستند. اینطور که به نظر می رسد ارتباط داستانی میان دو عنوان وجود دارد ولی شرکت به شکلی نیست که بازیکنان نو متوجه داستان نشوند. به همین علت افرادی که به تازگی جذب این بازی شدند نیز، از آن لذت خواهند برد.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 16514

به "گیم پلی The Lords of the Fallen برای اولین بار نمایش داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیم پلی The Lords of the Fallen برای اولین بار نمایش داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید