یگان های زرهی ارتش در نوار مرزی شمال غرب مستقر شدند ، امنیت مرزنشینان برای ما اولویت اصلی است

به گزارش انوار بلاگ، فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان های زرهی این قرارگاه در نوار مرزی با جمهوری آذربایجان و ارمنستان مستقر شدند.

یگان های زرهی ارتش در نوار مرزی شمال غرب مستقر شدند ، امنیت مرزنشینان برای ما اولویت اصلی است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان های زرهی این قرارگاه در نوار مرزی کشور با جمهوری آذربایجان و ارمنستان مستقر شدند.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر نص صریح قانون اساسی در حوزه حدود مرزی کشور دارای مسئولیت است تا از مرز های میهن اسلامی در برابر هر گونه تعدی و تعرض احتمالی دشمنان دفاع کند و به طور قطع امنیت و آسایش زندگی روزمره مرزنشینان برای ما دارای اولویت اصلی است.

وی اضافه کرد: با توجه به تنش های اخیر بین دو کشور همسایه در شمال کشور یعنی جمهوری های آذربایجان و ارمنستان، نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال غرب کشور ماموریت دارد تا خدای نانموده هر گونه احتمال تهدید و ناامنی متوجه مرز های ما نشود و یا آسایش مرزنشینان زیر سئوال نرود.

امیر حاجیلو ادامه داد: مجموعه قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران یک سری از نیروهایش را که پیشتر احتیاج بود به منظور پایش منطقه اعزام نموده است و در حال حاضر به دلیل ساختار سازمانی و برنامه ریزی برای پیش بینی نیروها، بخشی از نیرو های زرهی در حوزه مسئولیت منطقه شمال غرب نیز در این ماموریت شرکت داده شدند.

به گزارش ایرنا، مناطق مرزی آذربایجان شرقی در شهرستان خداآفرین به طول 135 کیلومتر در مجاورت خطوط جنگی قره باغ کوهستانی میان نظامیان جمهوری های آذربایجان و ارمنستان است.

از ابتدای شروع جنگ قره باغ در ششم مهر ماه سال جاری تا به امروز ده ها راکت خمپاره طرفین درگیر به اراضی کشورمان در شهرستان خداآفرین برخورد نموده است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6747

به "یگان های زرهی ارتش در نوار مرزی شمال غرب مستقر شدند ، امنیت مرزنشینان برای ما اولویت اصلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یگان های زرهی ارتش در نوار مرزی شمال غرب مستقر شدند ، امنیت مرزنشینان برای ما اولویت اصلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید