نقدها صریح ترکان از حملات و توهین ها به حسن روحانی ، چطور به مقامات تراز اول کشور نسبت جاسوسی می دهید؟

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران : اکبر ترکان، مشاور عالی سابق رئیس جمهوری گفت: به افرادی که بابت اهانت به رئیس جمهور ته دلشان شاد می گردد، توصیه می کنم به خودشان بیایند چراکه همین بساط روزی گریبان آنها را هم خواهد گرفت.

نقدها صریح ترکان از حملات و توهین ها به حسن روحانی ، چطور به مقامات تراز اول کشور نسبت جاسوسی می دهید؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از برنا، اکبر ترکان، عضو کابینه دولت سازندگی، در واکنش به اهانت هایی که در غالب نقد به دولت روا داشته می گردد، گفت: هیچ گاه ندیدم که به این صورت بی مهابا به رئیس جمهور توهین گردد و نسبت های ناروا به او بدهند. در حال حاضر بعضی به گستاخی، نسبت های بسیار بسیار بد نظیر جاسوسی به مقامات تراز اول کشور و انقلاب می دهند و مقام های امنیتی هم در این مورد، اقدامی نمی نمایند و این رفتارها را مشاهده می نمایند. این جریانات که چنین اهانت هایی را می نمایند، سالم نیستند.

مشاور عالی پیشین رئیس جمهور اضافه نمود: در حقیقت اینکه هیچ کس و هیچ چیز معتبر نباشد و همه چیز بی اعتبار و زیرسوال باشد و یا اینکه بگوییم چهل سال گذشته دست لیبرال ها، کج و کوله ها و منحرفین بوده، اصل انقلاب زیرسوال می رود. لذا نباید از این اهانت ها به عنوان یک موضوع ساده عبور کرد، بلکه باید پیگیری گردد و ریشه های آن را پیدا کرد.

ترکان در رابطه با اینکه جلوگیری از این اهانت ها وظیفه چه نهادی است، توضیح داد: باید ماهیت افرادی که توهین می نمایند تعیین گردد، اسم بعضی از اینها را تا حالا نشنیدم.

مؤسس حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به اینکه با انداختن توپ در زمین یکدیگر مسائل امروز جامعه حل می گردد؟ اظهار کرد: با این کارها مسائل حل نمی شوند. این رفتارها ادامه رقابت های سال 96، انتخابات ریاست جمهوری است. آن موقع اسمش رقابت بود و الان تبدیل به کینه شده است. در واقع چند نفری که سال 96 با یکدیگر رقابت سیاسی می کردند، در حال حاضر رفتار کینه توزانه با یکدیگر دارند.

ترکان در خصوص اینکه راه حلی برای برطرف این قبیل کینه ها وجود دارد؟ گفت: کشور عظیمتر دارد و بهتر است توهین نمایندگان به تذکرات عظیم کشور، در خصوص توهین ها توجه نمایند.

عضو کابینه دولت سازندگی در رابطه با اینکه در این دوران که همه جناح ها با کینه ورزی و بدون در نظر دریافت مصلحت مردم به جان هم افتادند، تا چه اندازه جای خالی افراد فراجناحی نظیر هاشمی رفسنجانی که قابلیت ایجاد اجماع میان جناح ها را داشت، احساس می گردد؟ ادامه داد: این اهانت نمایندگان به خود هاشمی رفسنجانی هم توهین می نمایند. البته در دوران دولت سازندگی این قبیل اهانت ها به رئیس جمهور صورت نمی گرفت.

ترکان در خاتمه یادآور شد: به افرادی که بابت اهانت به رئیس جمهور، ته دلشان شاد می گردد، توصیه می کنم به خودشان بیایند چراکه همین بساط روزی گریبان آنها را هم خواهد گرفت، لذا از این بی اخلاقی ها مسرور نباشند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6277

به "نقدها صریح ترکان از حملات و توهین ها به حسن روحانی ، چطور به مقامات تراز اول کشور نسبت جاسوسی می دهید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها صریح ترکان از حملات و توهین ها به حسن روحانی ، چطور به مقامات تراز اول کشور نسبت جاسوسی می دهید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید