ببینید؛ اگر اسپایدرمن پلی استیشن اول شخص بود!

به گزارش انوار بلاگ، قطعاً تجربه مرد عنکبوتی بودن چیزی است که همه ما در کودکی آرزوی آن را داشتیم. مخصوصاً تاب خوردن در شهر نیویورک که بسیار لذت بخش است. با این حال در واقعیت این موضوع چندان هم مجذوب کننده نیست. به علت اینکه سرگیجه وحشتناکی به شما القا خواهد نمود و حال شما بد خواهد شد.

ببینید؛ اگر اسپایدرمن پلی استیشن اول شخص بود!

بحث اصلی اینجاست که هرچند این ماد بسیار جالب بوده و از لحاظ تکنیکی هم بسیار خوب است، شما نمی توانید بیشتر از چند دقیقه به صفحه نمایش دستگاه خود نگاه کنید. البته اگر شما بسیار نسبت به این موضوع مقاوم هستید، قطعاً این ماد را تجربه کنید. به علت اینکه بسیار مهیج است.

زمانی که مرد عنکبوتی برای کامپیوتر عرضه شد، به این معنا بود که دست سازندگان ماد برای این بازی کاملاً باز است. به همین علت است که شما با موارد جالبی روبرو خواهید شد. برای مثال اینکه به جای مرد عنکبوتی کرمیت قورباغه (Kermit the قورباغه) باشد یا موارد دیگر. این ماد اول شخص به وسیله یکی از افراد مشهور که مادهای زیادی برای بازی جی تی ای 5 (GTA V) و عناوین دنیا باز دیگر ساخته است، طراحی شده است.

به طور کلی اگر شما از افرادی هستید که در شهر بازی لذت می برید، این ماد مخصوص شماست. به علت اینکه به طور کامل تجربه مرد عنکبوتی بودن را به شما ارائه می نماید. اینطور که به نظر می رسد این کاراکتر بیش از حد تکان خورده و به همین علت شما کمی اذیت خواهید شد. مبارزات البته کمتر آزاردهنده هستند. به همین علت شما می توانید از این بخش از بازی به طور کامل لذت ببرید.

بازی مرد عنکبوتی یکی از برترین عناوین قهرمانی ساخته شده در چند سال اخیر است. این بازی با طراحی به شدت دقیق و داستان خوب شما را مجذوب خواهد نمود. حال این ماد نو در عین حال که کمی آزار دهنده است تجربه مرد عنکبوتی بودن را به اوج خود می رساند. حتی پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی واقعیت مجازی را هم دارد. البته برای افرادی که توان آن را دارند!

منبع: Destructoid.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 15736

به "ببینید؛ اگر اسپایدرمن پلی استیشن اول شخص بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اگر اسپایدرمن پلی استیشن اول شخص بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید